Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, September 30, 2009

Celoteh Ghayer

Jap je kan dah masuk 11 Syawal, eh yeke.. ermmm btl la kan dh 11 Syawal.. Pose sunat nam lom buat laie neh... hahaha... pose yg wajib ganti pon tak terbuat lagi, ader ati nak pose nam uhuhhu.. Takpe2 kan ker ader laie 21 hari sblm syawal melabuhkan tirai.. Chayok..chayok!!!

Raye tahun ni aku beraye kt rumah mertua.. Wah mertua ku serba baru kali ni.. Sofa baru, rmh baru, langsir baru, pendek kate sumer baru laa.. Takpe nnt aku tunjuk hehehe... Kira seronok la beraye kali ni sbb kami dah bertiga.. tahun lepas berdua...Eee...conok kan ader babay ni... Tapi laie conok sbb dapat pakaikan dia baju melayu.. eee suke sangat.. Tengok la comey kan.. hahaha cian anakku, baby boy tp sbb mama suke pink dengan papa skali kena pakse pakai pink.. huhuh... well zaman kan dah moden per, tak semestinya tak jantan klu berkalor pink uhhuhu...betui..betui..betui!!!

Raye ke-4 kitorang dah tak raye dh g main bowling kt Ipoh Parade.. ape kejadahnye kitorang nie kan.. Orang g beraye, kitorang lak g main bowling.. Main berpartner husband & wife..tp huhuh...kami tempat ke2, perseorangan lak aku tempat ke-4.. ape nak dkate biras aku tu terror sgt, sekali bagi bergogar pin tuh.. tp kira ok la kan pempuan aku yg lead hahaah.. ops!! Hheheh..






Haaa tu baju biru & coklat tu biras & kak ipo aku.. depa juara laa.. gmbr tgh naib juara.. eeee comeynye pasangan nie..(wakakak) & pasangan merah tu adik2 ipo aku.. Semangat nak menang tu, siap pakai sedondon.. Takpe2 nnt kite repeat kt Penang key!!
Dari Ipoh kelam kabut lak balik sbb mak, ayah n abang nk singgah rmh mertua nk beraye.. Mulanya sume 7 buah kete nk singgah pastu tgl 5, then 2...last2 sbb dh petang sgt tgl 1 buah je..mak ayh & abg je yg dtg beraya.. Dah alang2 lewat sgt, pakse diorang tido kt rmh mertua...heheeh lepas rindu aku.. Tp tak sempat pun nk bergambar.. diorang penat sbb dari Kedah.. Igt nk ikut g rombongan meminang tu, tp kesiankan Qimie, tkt dia penat jalan jauh sgt...
So tak dapat la jalan ke Kedah, takpe la raye cina thn depan nk g Penang...Penang!!! Nantikan kehadiran cheq noo!!!!!!!!!

No comments: