Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, October 27, 2009

Bantal Pemanasan @ tungku

Tadi ikut org ofis g shopping kt GM Plaza... bagus la tempat tu, klu beli borong leh dpt harga murah..minimum 6 barang dapat harga borong.


Sesaje je nk ikut, sekali tertarik dengan barang2 yang diorang nk beli.. bantal pemanasan kesihatan taiwan kang bao.. Macam menarik, terutama untuk aku yang baru lagi abis pantang.. Bantal ni panaskan dalam masa 5-8 minit dengan bekalan elektrik then panasnye bole tahan hingga 2-10 jam.. betul atau tak sampai 10 jam xsure.. setakat aku letak kat perut ni, rase lagi habanye...cas kol 12.30 td, still ada panas...Klu tungku batu dh sejuk dah..


Beli harga runcit RM80 satu, sbb beli borong so dapat la RM35. Ermm..oleh kerna nk kurus, aku try la beli, eventhough kocek mmg dh tahap kering..hahahaa.. lantakkk jnji perut aku ni kempis balik... dah kena komen laaaa...lemak banyak kt perut, buncit, etc... huhuh so i have to do something with this spare tyre @ big mac ni..


Maka terbeli la barangan ni....




Kalau korang rase berminat, g la GM Plaza kt lorong haji taib tu, beli borang tau, ajak kengkawan yang berminat sbb klu nk beli satu jer membazir laaa... Cam kitorang laaa borong sampai kitorang beli 8 bantal tadi hahaha...

Tapi, hubby lum tau pasal ni.. beli senyap2, balik nnti baru bgtau...hahahaah jgn dia bebel dah, sbb dlu beli suar sauna harga dekat RM150, tapi tak mau guna, dah membazir RM150 kan??? tp ape nk dkate, tu la namanye pempuan... menang membeli, makai nyer lom tentu menang... Yerrr jgn terase, saya sedang mengutuk diri saya sendri!!!

2 comments:

Fida Ghazi said...

Cet!! sudah ada blog tapi tak bagitao!!
sangat tak patot! sangat tak patot!

Intan Inn said...

erm mahal yer jual sampai rm80 beli borong baru dapat harga tue...