Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, October 21, 2009

Meriah Raye kt Ofis

E,eh..dah habis raye ekkk!!! Haahah takpe la tetap nk masuk cite pasal raye...Last week buat jamuan raye kt ofis.. Peaargghhh meriah doll.. Best, yg paling best aku leh menggedik sesuke ati.. bole tak??? Tak sedar diri kan dh jd bini & mak orang.. Huhuh..takpe.. laki aku ni seorang yg sporting..eh bukan aku je yg ckp.. Dato' Pengarah ofis aku pun leh ckp camtu...huhuh sporting nyeee darling kuuuu!! (Kombang lobang idung jap)
Byk gambar aku je rasenye.. sampaikan leh dak ofis ckp, kak bunga next year, nk suh kak bunga jd cameraman, saya plak nk byk gmbr.. Lerrr mane leh.. aku+gambar +gedik mmg tak dpt dipisahkan lg.. Yerrrr jgn tak tau..siap Dato' Pengarah ckp aku ni gedikk... Mane budak gedik tu??? Ish ishkk maluuuu!!!!!! Benci tau..sampai atii Dato'. Tapii...ape aku pedulik!! Janji aku hepiiii!! Yezzaa mmg aku hepi sepanjang majlis tuuu. Tak igt dunia, siap karaoke hahhaha...
Ni aku nk attach gmbr xsedar diri ni:-





Alamak!! nak balik dah laaa.. Nnti bising lak hubby i. Huhuh... Esk laa upload gmbr gedik lg.. Bye!!!



2 comments:

Deelira said...

kau mmg mama yang gedikss!!!

LiErOSe~QiEmi said...

hahaha.. aku suke aku sukkkeee