Jom klik

kENgkaWAn

Monday, November 16, 2009

Alahai anakku~

Ermm... sedar tak sedar, anakku dh 5 bulan dah.. cepat je masa berlalu, igt lagi masa bertarung nak lahirkan dia ke dunia.. Rase macam tak mau je ulangi saat tu.. sakitnye yang amat.. patut la dapat pahala macam berjihad kan.. ermmm... Nasib la saat tu suami setia di sisi, thanks abang..

Kimi skrg dh tak cam dulu, skrg dia dah kenal orang.. kalau balik kg Opah, asik tak mau aku ilang dari mata... Dengan Opah pun jap nak, jap tak nak..cian Opah, udah la cucu hak tu jer... sabo yer ibu mertua ku.. sat nnt kimi beso, mau la dengan Opah.. heheeh...

Last week, babysitter ader emel gambar kimi yang depa tangkap.. ermm.. tu laaa, cam tak caye tu anak aku... ishh.. comeynyeee pengarang jantung mama ni... ermmm... layan jela pic ni..


Suke sangat isap jari... tak tau ape yang dia suke sangat dengan jari tu..

Dah mula meniarap masa 4 bulan, then lps tu mula angkat-angkat badan.. tapi asik menyusur ke belakang je.. anakku.. anakku..

Ermm.. dah beso dah anak mama, dah 5 bulan 6 hari... Sayang, kaulah permata mama & papa.. Tanpamu, tiada erti hidup mama & papa..( Teremosi la plaks!!) Muah..Muahh!!!! Cayang anak mama sokmo~

1 comment:

Deelira @ Deeliraz said...

very cute la nge..
mata dia.. adalah mata mu!! haha