Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, December 9, 2009

My x-housemate wedding day

Lamanya tak update blog.. Bz skit lately..bz ape??? Bukan keje2 kt ofis pun, tp otak ni yg penat...pasal ape, nanti la aku cite ek..Kali ni nk tunaikan janji, kan aku ader ckp pasal kenduri kt jengka tu kan.. Ahaa.. la ni nk buh la gmbar masa g kenduri tu... tapi tak banyak laa tangkap sbb pengantin lmbt siap.. Nikah hari yg sama.. Ermm..enjoy!!


Kitorang pergi konvoi 2 buah kete, zue & family, me& family + yoe..

Ni la pengantinnye~ Norwani Ab Ghani

Muke2 kepenatan, kepeningan (Hujan+anak meragam+pening)

Pengantin baru wani & pyan

Ni la rombongan dsk bersama anak2.. kira reunion la kan sbb dlu time belajar kt polisas kitorang berempat mmg ke hulu ke hilir berempat.. Miss that momment~

Sampai kt tmpt kenduri dh kol 1 lebih, time tu hjn gerimis.. so mcm sgt susah nk mendaki bukit, bawak ank lg, hadiah lagi, payung lagi..so sgt berterima kasih pada yoe sbb tlg bwkkn hadiah..ahahah.. Sampai2 pengantin tak siap lg mekap..ala, nak bergmbar pun terbantut la kan.. so trun, mkn dlu... tgu pengantin lama gak then member aku kol, ckp sesat.. Mmg dh pening time tu sbb keciankan diorang, dari kl ke jengka then sesat kan.. Puas cari org tnye camner jalan, nasib la bakal adik ipo wani tolong jawabkan..

Lepas dh amik gambar skit sebnyak dgn wani, hubby tnye, bila nk balik sbb dia sakit kepala... bukan dia je, aku pun sma..dengan ank lagi nangis nak susu.. botol susu bwk, tp susu tertinggal kt sh alam, boleh tak??? ermm pe lg meragam la sbb lapo.. Cian anak mama... Member yg sesat still tak jmpe jalan, tp, suami & anak harus diberi keutamaan kan..takkan la dia pening aku still nk berkeras tgu smpai member aku smpai.

Last skali terpaksa mintak wani handle, suh diorang contact wni..tp camne, diorang takde krdt..aku tau diorang takde krdt pun time dh dlm kete, nk bergerak balik...so aku mcm kecian la kan, sbb diorang takde krdt, harapkan aku la kol diorang tnye dh smpai mane bagai~ Call pengantin, tak berangkat, camne nk angkat klu dia tgh bersanding kan?? Aiyak!! Tgh pening2 tu terfikirkan kash~ mintak tlg dia call member tu then mintak ayah kash terangkan jalan... Tak sampai 15 minit member tu call balik, katenye dh jmpe dh jalan ke Jengka.. Alhamdulillah..time tu rase lega sgt kepala ni, macam batu yg hempap kepla dh dialihkan...

Tp, pastu aku kena ceramah dgn hubby sbb suke pk sesuatu benda berat2... ahahaha..nak wat camne, mmg camtu la aku.. Tp klu korang nk tau, hari tu kepala aku sakit smpai la ke malam nyee.. esk nye nk g keje rase mcm tak larat nk bangun.. nasib la g keje dgn suami..klu tak pengsan gak laa... Begitula berakhirnye journey to the east~ Pepun tahniah yer dak wani.. moge pasni ko lebih matang, tak jd cam bebudak dah k! Cepat2 timang ank cam aku, zue & gak kash ahahah...

1 comment:

Deelira @ Deeliraz said...

bunga mmg suke pikir sesuatu sampai berkerut 1juta dahinya..
apapon i'm happy to see u on that day!
reunion ber4 sgt seronok..
entah bila lagi nk jumpa cam tu kan