Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, December 9, 2009

Today my beday

Hepi bedey sayang..muahhh!!! Lembut, romantik... tu la ucapan bedey pertama aku dgr malam td dr suami ku tercinta.. eheheh... Oloh.. dah doploh lime... dh tuooo..tp ok kot dgn status sebagai ibu & isteri..tak la tue bangat kan??? Ahahah..

Zue, pepagi dh wish via phone, then kash via emel, wani via sms, bis masa jmpa pagi td.. eh thanks bis, bg adiah bunga kain.. eee.. tomey2... Kengkawan laen... ermmm tak wishh.. ahahaha...rupenye aku dh tak byk kawan dh lepas abis je belajar erk!!! Baru sedar.. ahahaha.. Anak2 sedara, ank along pun kol, ala tomey2 je, bile makcu ni mintak adiah, nk bg seposen, tak pun bg pampers tuk sepupu depa, si qimie.. bile aku tuntut.. mula la gelak, tkt nak cekau mane doit nk beli pampers..mahal tuuu pampers!!

Kengkawan kt ofis nyanyi lagu beday..olo so sweet.. ada yang peluk, tium (tu pangkat mak2 tao..bukan jejans) ahahaha... thanks all.. Tp yg best statement dr dorang dak ofis aku yg klu depa takde mmg bosan la hari2 aku kt ofis ni..

aku: Alaa..dh tue dh..dh doploh limo...dh tue,camne tu??
F: ala tak best la bunga baru 25, akak ni ha dh nk msk 30 tao thn dpn,
S: eh saya lg la..41 thn depan..Kitorang seronok per dh mcm2 kitorang tempoh, kiorang tao...bunga skit jee..

Alaa..lebih kurang la dialog..yer saye cepat lupe skrg, byk makn semutt so dialog yg baru je pg td aku dgr, aku dh lupe.. Tp kesimpulannye...tak payah la nk riso pasal pertambahan umo, yg penting sume org akan bertambah usianye takde sape pun akan jd muda balik yer.. so lalui hari2 dengan gembira & nikmatinye..

Apepun, hepi bedey to me.. ahaha.. hjg mgu ni nk tuntut hadiah yg hubby jnji nk bg.. eheheh...

3 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

akhirnya..tue jugak ekau!
hahahha...

Fida Ghazi said...

umur meningkat..jangan takut tua!

Umur meningkat maknanya tuhan bagi peluang untuk kita rasa macam2 dalam dunia ni.. rasa pengalaman macam2..

so..kalau umur meningkat..jangan merungut..

sebab kalau merungut tu.. macam kita mintak mati muda pulak.. nak mati muda???

LiErOSe~QiEmi said...

yerr mek zue, tp yg pasti ko dlu akn tue sblm aku ahahaha...
ahahah... baekkk kak fida..