Jom klik

kENgkaWAn

Monday, January 4, 2010

2009....2010

Ermm..jap je kan, pejam celik, pejam celik.. dah pun masuk tahun 2010..
2009 dah pun meninggalkan kite.. Banyak suke duka yg aku lalui tahun 2009.. Peristiwa paling bermakna dalam hidup aku ialah menjadi seorang ibu.. 10 Jun 2009, anakku dilahirkan.. Masa itu juge la aku tau sedalam mane kasih sayang suami buatku... Thanks my hubby coz always being there for me n sanggup bersabar melayani tiap karenah wife mu ini.. uhuhuhh..

Cite2 laen?? Oh, peristiwa sedeh tentu saja kehilangan bapa mertua & nenek mertua (btl la kan?? nenek hubby kira nenek mertua la kan???) dalam tahun yg sama.. Dengan ralat sebab kedua2 nya tak sempat bertemu anakku.. ermm.. dah takde jodoh kan... Allah lebih sayangkan mereka...

Peristiwa laen2.. ermnn..biarla jadi sejarah, malas aku nk igt lagi.. Biarla ape yang jadi sebelum ni yg baik tu aku jadikan teladan n yg mana buruk tu aku jadikan sempadan aje...

Yang pasti... 2010 ni, aku nak jadi lebih matang, lebih kental & bersemangat waja.. tak mo dh sensetip bagai.. Emo aku nak buang jauh2.. Dan gak, aku nak mula balik diet.. semalam kuar berdua dgn hubby, pastu tgk body kt cermin mall... ishhh mmg dah jauh sgt ni lari kontur2 nyer.. ahaks!!! Then i realize, i really need to diet to make over my body shape.. Nanti hubby lari lak kan.. eheheh...

Apepun, selamat tahun baru 2010 buat sume yg mengenali.. moge kehadiran tahun baru ni menggembirakan kite sumer.. Chayokkk, chayokkkk!!!!

No comments: