Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, January 14, 2010

7 bulan dah??

Kejap je masa berlalu.. tak sangka anakku dah pun 7 bulan last sunday... Dah besar dah anak mama.. setiap bulan ader je perkembangan ank mama ni..

3 bulan dah pandai meniarap & menyusur ke depan ke belakang
4 bulan dah angkat2 badan
5 bulan dah merangkak
6 bulan tumbuh 1 batang je gigi.. so cute
7 bulan ni, dah mula bole duduk2 n nak berdiri..

Hehehe... Ni i attach gambar terbaru dia, masa aku lepak dgn dia je kt rmh last Tuesday, pengasuh mintak cuti pasal hubby dia demam, tkt jangkit kt Qimie..


Okla, dah nk balik, daaa...

2 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

besar dah qimie..
boleh berdiri dah ek
xlama lagi geget jari..
leh dapat adik plak..haha

LiErOSe~QiEmi said...

ehehe.. bab gigit jari kaki tu.. dah lama dah zue, mama dia je wat tak layann... tgu la 2 tahun dlu.. huhuhu