Jom klik

kENgkaWAn

Monday, January 25, 2010

Bagus sangat la pemandu pempuan tuuu!!!!

Pagi2 lg dah buat aku hangin!!! Korang tau nape aku naek hangin pepagi ni?? Blom pun kitorang kuar dari Shah Alam, baru je 2,3 km dari rumah dh hampir2 eksiden! Myvi puteh yg dipandu oleh pempuan yg sgt beng*** himpit moto kitorang. Memang rapat gile laa.. Woii agak2 la, kitorang kt jalan utama baru turun flyover LKSA tu, dia dari susur bulatan senang2 je terus nk masuk ke jalan utama.. Macam la jalan susur tu dh nk abes, padahal 4 line jalan dh kontraktor buat.

Sakit ati, mmg sakit ati, kitorang ampir terbabas & terbalik.. Nasib la hubby mmg pakar handle motor tu, klu tak... yer free ajer kitorang luke sana sini.. Pempuan tu bole tak angkat tgn kooo... hubby pun lupe nk hon sbb terkejut sgt kan.. Tapi mulut aku tak lama laa terkejut, sbb aku terus jerit.. "Bodoh!!! Bangang!!! Myvi bongokk!!! Agak2 la bawak kete tu, nak bunuh org ke pompuann???????"
Hubby dgr aku jerit lagi la hambah hangin, terus dikejarnye kete tu.. Weh laju pompuan tu pecut tau, takut agaknye.. Tp sempat gak la kitorg kejo sbb dia terpaksa pelankan kete masa nk masuk susur ke federal.. Hubby pun ape lg, honn aaa then aku yg dok belakang ni tunjuk tanda "bagusss". Aku takde la nk kuang ajo smpai tunjuk jari tengah kan, just nk bgtau dia je, bagus sgt pemanduan dia hingga leh buat org eksiden.

Tapi yg buat kami hangennnn, pempuan tu pandang sipi je (pandangan takut2 + sombong) Jgn kan nk mintak maaf, angkat tangan pun tak.. bukan la harap sgt, tp klu dia angkat tgn, kurang la skit amarah dalam hati kami kan...

Mmg la, klu org lelaki ckp pempuan ni bawak kete macam bang*** je.. Yer sila maafkan aku sbb labelkan pempuan camtu sbb mmg selalu aku jmpe pemandu pempuan mcm tu. Tp, harus diigt bukan la sume pempuan bang*** mcm pemandu yg aku jmpe pg td.. Ader je kawan2 aku memandu berhemah, tp kesimpulan yg aku dapat, biasanya yg buat hal adalah pemandu pempuan..

Hubby ckp rase mcm nk lempar je pengunci moto kt cermin kete pempuan tu.. IShhh nasib la hubby tak buat, sbb klu kite wat camtu, kita sma la mcm pempuan tu, kuang ajo... Tak payah la kite nk jadi mcm dia gak, bio la dia dgn labu2 nye... tp, jahat tak, sempat gak aku sumpah, bio la eksiden skali kete dia tu.. Hahahaha... tu gara2 tak ader sifat sedia meminta maaf klu wat salah la tu.. Klu dia angkat tgn je td, tanda dia mmg tak perasan moto kami, it's ok. kitorang mmg leh terima... Ni tak, terus laju lepas dh himpit moto kami.. Agaknye klu kitorang jatuh la dari moto tu, mmg kes langgar lari la jawabnyee... Dunia.. duniaaa...

Apepun ko mmg bernasib baek la pempuan sbb hubby aku tu bukan panas baran nyer org, klu tak mmg kena kejo smpai kena pecah la ape yg patut & nasib kitorang tak hafal no plat ko.. klu hafal pun tak de la smpai aku nk publish kat sini, cian lak kan... cume sedo2 la skit diri tu, klu dh buat silap, angkat tangan, bukan kena bayar pun (mcm kate iklan radio tu kan). Aku pun penah wat salah, manusia kan, mane ader sempurna, tp rendahkan diri, mintak maaf, hati yg panas pun bole sejuk... Ermm... takpe2...

2 comments:

Fida Ghazi said...

tunjuk je jari tengah.. orang camtu sesekali patut kene.. kalo tak besok2 dia buat lagi.. kalo lagi berani.. lempang je pempuan tu..
ehwahhhh.. perempuan dalam pantang kemain lagi menghasut!!

LiErOSe~QiEmi said...

hahahahaa... org masih warasss masa tu, klu dh melebihi tahap kewarasan, bukan jari tengah je.. dgn kaki2 naik kak.. ekekeke