Jom klik

kENgkaWAn

Monday, March 15, 2010

Surat buat si manje..

Sob..sobb....acane nak cakap erk??? Saat ni, hati sgt sayu...memikirkan..malam ni tido tanpa si kenit.. Tp, sumer ni perlu, supaya dia dpt biasakan diri, tido malam tanpaku..

Anakku, mungkin kamu bole tido lena, ataupun mungkin jgk tidak.. yerlaaa dh biasa kamu mamah dulu susu dr badan mama supaya kamu mudah lena, tp malam ni... kamu tido bertemankan mummy & daddy.. Mama tak dapat bayangkan kalau anak mama ni menangis malam kerna tidak biasa hadapi saat ini...

Ataupun anakku... kamu tidak berase apa-apa... Cuma mama, mama & papa saja yang merasakan kehilangan kamu.. Anakku, mama rase sayu saat melepaskan kamu pergi pagi tadi.. matamu jua sayu seperti tau.. esok petang baru kita bertemu semula... Lambatnye masa berlalu untuk menunggu esk menjelma sedangkan saat ini, hari ini masih belum berlalu...

Anakku, bukan mama tak mau menjaga mu.. Tapi pengasuhmu berkeras untuk membawa mu shopping & tido di hotel.. Walaupun kamu hanya di KL & mama di Shah Alam..tp terasa amat kejauhan tanpa kamu disisi mama... Tapi, mama tau, ini yang terbaik untuk mu sayang... Mama akan berkursus 3,4 bulan akan datang... Mama mau kamu biasakan diri tidur tanpa bau mama disisi, tanpa ciuman mama.. Tanpa gurau senda mama & papa...

Sayang mama& papa... Kita jumpa petang esok aje yer.. Mama rindu kan anak mama.. Mama benar-benar maksudkan ini... Kamu la antara sebab mama teruskan hidup ini selain papamu... Kalian berdua laa punca utama jantung mama masih berdegup, tanpa kalian hidup mama seperti tiada maknanye...

Tapi sayang, mungkin mama & papa akan dating malam ni.. mungkin berkaraoke, mungkin tgk wayang.. bukan seronok kerana tiada anak mama di sisi tp cuba untuk hilangkan rase sunyi tanpa melihat kaletah anak mama & papa di sisi...

Sayang, mama terpaksa berundur dulu.. papa dalam perjalanan menjemput mama... Jumpa esok yer sayang mama..

Sambutlah salam sayang mama & papa buat anak kesayangan kami.. Ape?? Nak adik?? Tgu kamu 2 tahun dulu yer ahaahahaha

3 comments:

Fida Ghazi said...

ahahaha.. macamkan anak tu pegi belajar kat luar negeri gamaknya maknye rindu..

Deelira @ Deeliraz said...

syahdu betui surat mama kali ini hehe

LiErOSe~QiEmi said...

weh rindu aaa weh.. i nanges2 mlm tadi tao..=(