Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, March 11, 2010

R u lucky???

Korang hubby had not tnye lucky korang ape nyer .. ape yang diorang rase bila kawen dengan korang? Eheheh ..

Ari tu yg pada satu petang yang santai, aku dgn hubby sembang2 smbil tgk tv ... Citer aa ...

Aku: Pelik aaaa ... abg ni je ader duit a kan, padahal skrg dh ujung2 bulan neh .. tp nape ida sndri kering dah .. Acane abg simpan duit erk???
Hubby: Alaa .. syg boross tu sangat, camner duit tuh nak lekat ..
Aku: Heheheeh ... ermmm bertuah aaa ida dpt abg neh .. Hhuhuh ..
Hubby senyum sumbing sbb dpt pujian.
Aku: Ermm .. abg, abg rase bertuah tak kawen dgn org, betuah sbb ape?
Hubby: (Sambil gelak2) ... Betuah sbb dapat isteri yang banyak ckp, ckp ssh nak stop ..
Aku: Ee jahatnyeee... ada ker ckp sbb byk mulot??
Hubby: eheheh ... betuah laa je sbb kawin je dgn ida,terus dpt anak.. Xpayah nk tnggu lama-lama...
Aku: (pasal anak jer?? ermnn tp betuah aa tu kan???) Allaaaa .. sbb tu je ke? Ish .. tu jer yg abg betuah?? xmo aaa kawan gini .. (majuk konon..ngade2 x? hahaa)
Hubby: Alaa syg ni, ada lg la, tp tak nak laaa bgtau ida, terangkat2 bakul lak (gelak2)
Aku: Elehe..yela aa tu, berahsia lak! (Pap kena tampar peha ahahaah...)

Tp ape aku rase betuah sgt dpt hubby aku tu .. Ye aa aku ni mmg stubborn, tu klu nak something, aku mmg pujuk smpai hubby bagi aahahaha .. contohnye liga bowling CKC neh, bukan senang nak dpt permission dia, 3 hari 2 mlm aku mintak hahaahah.. bodek & pujuk tp kena beb baek! Ahahah ... But hubby I ni sgt patient, ehehehe, may pastu tolerance, pastu & pastu .. aa dah ish dah dah aa puji kt sini nnt kt korang meluat lak..

Apepun, kite tau sndri tau kelebihan & kekurangan pasangan kite,pepandai balance aa with a couple extra kite ader & most importantly, jgn lupe yg ni kite sndri pun ader kurangnyeee ..

Tp's ... klu couple kita rase tak betuah dpt kite, takkan aa kite would he choose as a wife, right?? Heheehhe ... ape pun i betuah dpt u.. !!!!!

No comments: