Jom klik

kENgkaWAn

Friday, April 23, 2010

Bersemangat waja join pupusnita

Hik hikk.. jahat kan.. Puspanita actually nyerr.. Tapi oleh kerna kami bukan ahli tapi tetap nak join diorang nyer lawan bowling anggap jela kami ni pupusnita.. Ekekeke..

Ok juz nak kongsi yang aku nak gi lawan bowling ari ni kt Endah Parade.. Kol 11 dah setat dah neh... So jap je lagi da nak kena setat kete (kete member, tumpang sajorkk!! sbb aku je tau jalan dari ofis muaahahah).

Ok tu je.. Eh Mane kengkawan aku ni??? Takkan tinggalkan aku kott??? Wooiii woiii tungguuuu!!!

Daaaa...owh.. Wish me luck!!!

No comments: