Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, April 1, 2010

Boleh ke orang bace karektor kita??? Tapi betullahhh

Tengahari tadi, makan domino's.. Member belanja..katenye sebab tolong dia pasal majlis perpisahan semalam.. Hahahah tp aku tau sambil2 tu pujuk aku sbb semalam dia dah buat sikit kesalahan kat aku.. Alahai..rileks aaa aku terase dengan orang laen laaa bukan dia..(dia?? ada gak la sikit, tp dh blanje mkn..kira 0-0 balik aaaaa hahaha).

Sambil makan ader la engineer tempat aku ni, dia tak sombong tau.. Bagus budaknye, jurus kate orang kan.. Dia pandai la skit bab2 bace karektor kite.. Sume yang ader dalam bilik tu dibagi tau karektornye.. Ada akak tu jenis yang deffensive.. ader tu offensive & pemerhati.. Korang faham ker apa tu diffensive & offensive??

Ok, offensive tu macam penyerang.. pastu jenis yang suke marah2.. susah nak sabar, tp bahayenye orang macam ni sebab boleh makan diri kalau sifat marah tu tak boleh dikawal..marah tahap baran yer bukan marah yg light2 tu..

Diffensive lak..name pun defend kan..so jenis bertahan jer.. marah tu marah tp bole kontrol, jenis kekeluargaan.. Macamtu aa lebih kurang..ntah aku pun tak tau nk explen macammane... Ahahah..tapi aku??"

Yes mari kite tgk sape yang kena??? Ahahah.. ok aku dikategorikan sebagai 'actor' dimana sifat2 nye adalah:-
- orang luar nampak kite hepi.. tp sebenarnye kadang2 kite hepi utk tutup perasaan sebenar kite
- banyak jaga hati & perasaan orang lain..walau hati sndiri terluka
- nampak macam gile2 tp sebenarnye sangat sensitif & mudah terase
- lebih banyak mengalah demi kebaikan semua
- mudah dapat kawan / buat kawan
- suke pendam perasaan which sgt bahaya kepad argan dalaman..eheheh
- tapi ... LASER ahahahah

Ok.. ni yang aku senaraikan ni banyak yang sma dgn aku laa..lebih kurang..tp mmg ni la yg dia cakap pun.. mmg akui laa..tu la sifat aku.. Tapi kena tambah skit lagi tu..
Gedik & sangat manje..mengade2 pun yer.. Ahahah..tu la penangan hidup sebagai anak bongsu..dah umo 25 tahun 3bln 22 hari pun mak ayah panggil Adik lagi hik hik...

Ahh ok tu je nak cakap.. tetibe takde mood.. Ahahah

2 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

suruh dia baca karektor aku lak leh tak?
huhu...nak sgt tau!
tp karektor ko tu..ok la
mmg sama dgn wajah sebenar ko!

nemo said...

suh baceee karektor aku gak! hihihi