Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, April 21, 2010

CIT?? TIC?? ICT laaaaaaaa..huhuh

OK, tau neh gambar lama..tapi baru je dapat tadi dari pengasuh.. So nak gak upload sebab tempat tu santekkk gilosssss!!!! Sekarang masuk free jom kite terjah reramaiii

Okeh, neh la rombongan Cik Senah malam tuh!!


Waaa banyaknye lampuu..


Adui rimasnye jadi artis neh (kate si tochek qimie)


Ok, cepat mama, QImie nak wat aksi superman nie..


Ok spongebob si tongkat sakti, jadikan tempat ini bercahaya..tingg!!!


Hahaha..akulah raja rimba.. Come on panda..move..move!!!


Ishh!! Mama&papa ni sebok je,QImie baru je nak buat aksi dgn si panda tadi.. Adoiyaii


Tatau apa motip gambo ni..sape yang berbangau neh??? ;p


Daddy..nape wing ni tak nyala??? Tak comeyy..


Laa dah nyala pun nak nangis ke sayang oiii??? ;p


Pose sambil jalan pun sebok nak amikkk huhuh!! Tu seblah aku baju biru, gegurl nama dia.. gile2 otak dia neh!!


Ok aunty sumer, ni la mummy, pengasuh tayee..


Ni la mama & papa taye.. kami nampak bahagia kan??? Hik hik..tayangnyee kat mama & papa tau..Muaahh!!! (Betull weh..klu tium kitorang dia sebut muaaaa..hikhik,aku yang ajooo);p


Conoknyee dok antara papa & daddy...heheh


Ok last musti la gambar ai kan?? Ahaha..suke gambar candid nehh suweeettt (suwet ker??)


Ok kesimpulannye taye sekuarge ceronok cangat malam tu.. Sampai kat rumah pukul 3 pagi.. Esoknye taye selsema.. tulaa tape curuh bawah taye kuar campai pagi..berembun pastu taye selsema laa..Tapi walaupun taye selsema taye tetap gumbira.. Tak caye tengok aa gmbar tayee.. Hehehe


Ok tu je.. Sekian...

1 comment:

Deelira @ Deeliraz said...

kalau nak ajar anak bercakap betul
jgn la mak bapaknya cakap pelat
apa kes?