Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, May 18, 2010

Berdikari seperti dulu

Udoh 3 hari aku bawak moto sendri g keje.. Jauh??? Op coz laa Shah Alam ke KL patah balik Shah Alam.. Bayangkan montot aku.. sakit wohh!! Lom kira pinggang lagik!!

Minggu ni gak dh 2 kali aku lewat datang opiz.. Yelaa biasa hubby leh gak nolong tuka pampers si tochek tu..leh la wat benda2 lain..Tapi utk 3,4 hari ni sumer aku buat.. Ape nak buat..hubby OKU sementara.. Sebab ape?? Nantila aku cite..

Yang pasti..semalam kol 8.11 pagi sampai ofiss, ari ni kuar masa yang sama tapi kol 8.01pg smpai.. aku dah press smpai 100km/j.. tak dan gak.. Ni sume sbb pembinaan flyover kt bangsar tu laa.. Pastu minyak moto lak takde kena isik...

TU lom kira pagi2 tadi kimi nangis sbb aku takde.. g masak sup utk hubby hirup kt rumah & bekalan kimi ari ni.. Baru je nk anto kimi g kt pengasuh dia berak plak.. Pastu luka hubby darah balik pagi tadi.. Adoyaii..

Eh tak baik mengeluh.. Tapi takpe.. esk hubby dah tak mc.. sumernye akan kembali normal.. aku akan jadi pembonceng semula..tak payah bersengkang mata tgk jalan, nak takot2 pintas orang, nyelit2 celah kete dll..

Ahh..balik niii..kena nyelit2 lagi kt bangsar.. Adoiii..

No comments: