Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, May 20, 2010

Gambar yang menyebabkan hubby OKU sementara

Huhuh..horror je tajuk kan?? Jahatnye mulot bini dia leh lak ckp hubby OKU.. ala sementara jee..gurau2 manjee.. hik hik..

Ok nak kongsi gambar kaki..jari kaki yang kehilangan kuku..

Ni gambar pada hari ke 5 dah.. hari 1st tuu..mmg tak hengat ngerinye.. aku pun takmo tgk..takot weh..rase cam kaki sndri yang kehilangan kuku..



ok zoom skit!


So.. untuk itu aje, hubby telah mendapat MC untuk 4 ari.. gigih tak ari dia kena tu, dia leh slumber bawak moto dari ofis blk rmh, pastu dh smpai subang baru teringat kunci rumah pada aku.. then tunggu aku sampai kt stesen komuter sh alam.. dan gak sementara tunggu aku sampai tu dia leh tukar tayar moto..

Aku sampai2 leh senyum lagi kat aku.. tengok kat balutan kaki dia..dah berlaku pendarahan.. Yela orang lain lepas dirawat, rehat.. hubby ku ini bole lak ke sana sini tanpa rasa ragu.. Ego tinggi mengatasi rase sakit.. Kalau aku dah meraung mintak dia dukung..tak mo jalan sendri.. Muahahaha..

So, sehingga ke hari ni, aku la jadik nurse jap untuk buh ubat lokaa dia.. Takot tu takot..tapi suami kan.. huhuh.. Tapi biasanya hubby letak sndri ubat sbb aku selalu sibuk dengan si tochek.. Ermn.. dose weh lebihkan anak dari keperluan suami.. Tu la Qimie..mama dah cakap, jgn dogil2..papa tu sakit..

No comments: