Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, May 12, 2010

Gemuknyeeeee..betul ke aku tuu????

Muahahahaah..gelak jahat dulu okeh kawan-kawan... Jangan kan korang nnt..aku yang tengok balik gambar2 lama aku ni masa pregnent pun nak tergelak bosa.. Masa ni kandungan aku dh 6 ke 7 bulan..luper aaa..masa jadi urusetia mesyuarat report for landslide Bukit Antarabangsa..tp bosa badak dah aku rase aku time tu.. Tapi tak sedo diri gambar2 aku ok.. Ok tengok je..jangan gelak k.. Muahahahaah...aku lak yang gelak!!

Dah sedia??? Ok saksikanlaaaa (sebut versi dangdut iwan k)

Ok, gambar ayu dulu laaa...


Sekarang gambar gedik k.. Tak sedo diri ko tu mengandong yee bunga???



Bile tgk balik gmbar2 atas tu terfikir..kalau laa aku jatuh masa buat aksi2 tu..tak pasal jee cari hospital muahaahaha...

Ok korang tgk betape bosa perot aku & betapa kembang muka aku.. Semangkok okkk.. semangkuk pun kecik lagi..aku sebaldi koottt! Muahahaahh




See..fungsi jaket tu adalah sebagai peng'cover' pewott aku okeh.. Berjaya tak??? Kuikuikui..



Ok penutup dgn gambar ayu balik yerrr.. muahahaha



Ok kawan2..motip saye mengepost gambo saye yang kombang lebam sumer tu sbb saje nk share.. walaupun ngandung semestinye pergerakan terbatas..kena laa ceria2 kan diri walaupun penat bawak pewott tuu.. Hik hik.. Ok tu je.. Saje nak bagi korang gelak..

p/s: Erk!! Pasni kena pk byk kali klu nk tambah baby..Ngeri wohh tgk gmbo sndri time preggy.. Ahaks!! Gedikk!!!

5 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

mama gediks!!!

Fida Ghazi said...

eleh... kate nak anak 4 orang.. besedialah nak gemok lagi 3 kali yehhh...

gemok dogob-dogob... eieieieieiei..

selley pon chubby masa nih..

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: yerrr aku mmg mama gediks//kimi tak lahir lagi dh bergedik..sbb tu takleh marah ank klu dia pun menggedik nnt eheks!

fida: hhuhuh..acane kak??? BAru ank sorang dh berat 61kg..nnt ank kedua takkan smpai 70kg kottt??? Eden tak mampuuu

Haah selley baru pas besalin niii baru 6,7 bulan koott

eima said...

nape nk pk byk kali bunga .. biar la klu nk gemuk pun ... tuh kan anugerah tuhan utk mu .. tak baik tau pk cam tuh ....

tak pe gemuk ckit makin comey pe ... sila la branak reramai tau ....

Intan Inn said...

eheheh,,time preggy lah kita nampak sgt comel apalah nak malu..hehehe... erm rindulah nak pg sini..dulu honeymoon kat situ juga..hehhe