Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, May 25, 2010

Luahan rase ati

Bosan laa dok kat ofis..keje pun tak semenggah.. Ari2 ngadap menda yang sama.. Bos pulak sangat baek hati.. Tak banyak bagi keje pun.. yang lebih2 nak bagi arahan pegawai lain.. Tapi takpe laa..dari aku kebosanan kan..

Tapi.. kebosanan ni menjerat rase.. buat aku rase fed-up! Nak kuar dari ruang sempit ni.. Nak lari dari kepompong ni.. Teringin nak rase angin baru di tempat lain, di ofis lain.. Tapi kelompok kengkawan, semangat team building kengkawan kat ofis ni buat aku berat hati.. Tambahan dengan Pengarah yang sangat sooooosial.. So rase macam ahh.. ntah..berbelah bagi ini hati..

Pernah isi borang tukau..konon merajuk hati.. dengan keadaan sekeliling.. dgn hidup yg sama jee.. tak de perkembangan.. Tapi, berkat puujukan hubby, memember.. aku tarik balik surat tu.. Tambahan Pengarah KIV surat tu.. terus dengan bantuan PA Pengarah, amik curi2 surat tu.. Muahahaaha.. Nasib laa kebizian dia membuatkan dia melupakan surat pertukaran saya itew..

Ahhh.. senak laa kapla.. Tapi oleh kerna semalam dapat surat dari JPA pasal pertukaran gred tu.. bermakna adalah gaji tertunggak yang akan kami PA2 di JKR dapat.. jadi dengan rase yang amat senorok & beronok2 terus ngekol hubby.. ajak bercuti.. Huhuhu..gelojohh, tak nyempat sampai rumah..

Ahhh ape pun aku perlu ketenangan..nak bercutiii.. SAYE NAK CUTIIIIII!!!!!!!!
Dah tu je..ada pegawai lak depan aku ni..nk kim nasi kukus ayam dara.. huh, tak abis2..

2 comments:

eima said...

wahh dah dpt dah surat .. kami nih bila la lagi .. huhu
tak pe.. tak pe.. ternak dulu bg byk²...

aku setel je naik gred nk tukar gak .. hahha tak sabo rasa nye hati ... letih dah dok kat tmpt yg sama dah nk masuk 6 tahun dah .... tak leh layan dah ...

LiErOSe~QiEmi said...

hikhik.. baru je dapat semalam.. ko pun nak tukar gak ker?? Sma laa weh, 6 thn kt tmpat yang sma tak penah tukar..wuhh busannnn!!!

Tp dapat surat pun, totap tak dapat cepat, kena tunggu ape tah dr KKR pastu baru pentadbiran leh buat kew-8.. Takpe2 ternak byk2 kan.. PAstu SHOPPPINGGGGGG!!!!