Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, May 6, 2010

Perkara yang takkan hubby tinggalkan.. hari2 mau kalau boleh

Tajuk punyer la panjang berjela.. Padahal nak bagitau hubby sekarang hobinyer berjogging.. Tetiap petang, confirm akan keliling seksyen 24 tu..takpun g padang seksyen 18 utk jog..

Rajin kan dia..kekadang kalu aku rajin aku teman laa..tp biasanya aku adalah malas..Panas la kat sana..tapi kalau nk amik angin teman gak..

Ye laaa klu tak teman kang, tetibe dia nmpak awek UiTM cun melecun jog ari2 kt situ..berkonan lak..huishhh payah..nangis airmata darah aku kang.. Hehehe...

Tapi hubby ku manje okeh..klu leh, tetiap ari nak aku teman..seronok katenye kalau anak isteri ader sama..kira cam riadah petang..walaupun isteri dia tak jog pun, just bawak ank main kt playground..suke naw Qimie main gelungsur.. Ehehe..

Layan gambar jelaa..

Alaa papa nii.. dah berpeluh pun nak pelukkk..usyukkk!!! ;p


Besa nnt nak jog macam papa laa..;p


Tgk, letak saya depan mama dah tutup separuh badan mama hihih


Buah ati pengarang jantung mama&papa :)



okey yang ni ader cite disebalik gambar ni.. Beriye my hubby cube tangkap gambar bagi mendapatkan @ menampakkan betapa besonye drumstik aku.. & yup!! Dia berjaya & dengan segera aku kena laa diet. .Tak paham2 lagik bile hubby ckp potongan dah lari??? HUwaaa...

2 comments:

Deelira @ Deeliraz said...

hmm go bunga go..
kena diet sama2 dgn aku wakaka..

LiErOSe~QiEmi said...

wadoiii..bukan senang zue nak kocikkan..take time tuuu..lemak dah tepu muahahah