Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, May 20, 2010

Tak gheti-gheti lagik ker???

Tajuk tu aku tujukan pada aku dan sesape yang terase jer k.. Ahaha.. semalam tak keje..pagi2 suami pengasuh anto sms ckp pengasuh demam, tak larat nak jaga si tochekku.. Ok fine, petang tu gak dah pk nak cari MC.. Muahhaha.. lantak..cuti aku padan habis tok cuti sebab pengasuh tak sehat aje.. bukan sikit k, dah 8 hari sebab pengasuh sakit, bukan sebab anak sakit.. Nasib aa diorang jaga anak aku dengan penuh kasih sayang.. So tak leh nak berkira..

Yer tau, dah lari topik.. Semalam tengah sonok 'berebah'(bahasa org2 banjar)kuar promo kat tibi.. Sepol Apek & Johan RL..nak bua rakaman raya.. Dalam hati aku berbisik 'Eh,eh.agak-agak la nak buat promo pun..sekarang baru.. eh.dah nak masuk bulan 6 ghopenye.. Pose bulan 8, patutu la dah nak buat rakaman raya.. HIkhik.. Tak jadik nak marah pada diorang, tapi marah pada diri sendri sbb dah dekat nak masuk bulan Ramadhan berikutnye.. ganti pose nan 1 tu, tak gak buat2 lagik!!!

Muhasabah laa diri.. terus nekad, esok pose(ari ni laa)... So sekarang tgh pikir.. nak masak ape balik ni.. Semalam dah kedarah mee goreng.. cemuih dah tgk mee semalam.. Tengahari, petang, malam, ngadap tu jee.. Tp anak aku tetap suke.. ngendeng2 je bile aku makan.. Huhuh..

Ok tu je nak cakap... nak suh sape2 yang belum bayar pose, segerakan laa.. dah tak lama dah ni.. pejam celik,pejam celik dah masuk bulan Ramadhan nnt tau.. Renung-renungkan & selamat beramal (kata Prof. Izi) hihi..

No comments: