Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, June 22, 2010

Lom setel ghopenye...

Ermm..semalam aku cakap dah setel duit pasal dinner kan??? Tapiii..balik je semalam, biras cakap, baby angkat diorang dah nak kuar tengok doniaaa... Owhhh....

Aku hepi sangat untuk diorang..tapi otak aku dah ligat fikir... matik aaa baru ingat nak tumpang si tochek kat maklong dia time aku nak gi dinner & masa pengasuh nak gi Penang bulan depan.. Diorang pun setuju dah..alih-alih, baby angkat nak kuar.. Huhuhu..

So, kengkawan..itu bermakna...saya tak boleh laaa nak gi dinner tu.. Walaupon sudah ader duit dari penyemponser.. tapi kalau dah takde rejekiii..takde jugek laaa..

Dalam otak dah fikir dua cara

1. Mintak tolong jiran jagakan sementara hubby gi kelas.. ala dalam 4 jam jee..
2. Mintak tolong adik ipo datang tolong jagakan..tapi dia laki..nak ker dia???

Hadoiii kepala pusing.. Ni maybe last dinner coz next year Dato' dah bersara... Hubby cakap, pentingkan laaa anak dulu.. ahahahaaha kengkawan cakap.. Pergilaa bunga takde tak best.. dak2 unit cakap.. cane dgn drama klu heroin takde???

Argghhhhhh!!!!!! Buntuuuu!!!!

3 comments:

MRS. K said...

Ikut cakap suami! ingkar dosa!

kawan2 takpe, dorang kena paham! family 1st! hehehe...

nemo said...

meh2 anta kt aku meh..nnt alya ader kawan...hihihih

Deelira @ Deeliraz said...

sian nge...