Jom klik

kENgkaWAn

Friday, June 18, 2010

Malam Mesra KSCC

Ermnn..Kelab kitorang akan buat dinner 17 Julai ni.. tapi bayaran dia agak mengcengkam kalbuku.. Sorang RM50.. kadar yang ditetapkan tu buat aku berfikir banyak kali.. Kalau sorang je pergi mungkin tak begitu terasa, tapi kalau pasangan ikot dah jadi RM100... Mulanya agak tak kisah memandangkan tunggakan gaji dijangka masuk bulan Jun ni..rupenya ada masalah sikit kat Bahagian Kewangan so tunggakan gaji baru akan masuk bulan Ogos ni.. Acane erk???

Kalau aku tak pergi..persembahan Unit aku akan kelam kabut.. Mungkin memang aku direktornye..tapi...aku jugak salah sorang pelakonnye.. Haihh (sila bace dgn hembus nafas yang sangat berat k).. Nak pentingkan diri ker..pentingkan kewangan sendiri...

Bukan bab persembahan unit je.. Persembahan untuk Biro Sosial..kena gak amik perhatian.. Tak ramai yang sanggup menggedik atas pentas tu nanti.. Aku wajib ade untuk beri sokongan.. ahahaha..perasaann macam laa ko diperlukan disitu.. Ehek!

Tapi, kalau tak pergi.. sayangnyee..aku suke bersosial ni.. ermn... Pergi tanpa hubby adalah sesuatu yang tak best.. aku suke dia ader bersama..lagipun dia pun tak suka aku keluar malam tanpa dia di sisi...

Acane erk??? Baju untuk tema malam tu pun takde.. mane nak cari ekk baju ala2 penari arab??? 1001 malam.. Adeh!!!

5 comments:

eima said...

byk tuh kena kuar .. bj lagi ...
dinner lagi ...
lebih kurang dekat 200-300 la ...
klu aku mmg aku tak pi hahahha

MRS. K said...

pegi je la dik non! huhuhu.. skali setahon ke? ke sekali seumur idop? hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

eima: tu laa.. ikut kan bajet.. memang mcm tau mau.. tapi..

mrs.k: haah sekali setahun.. last year tema 60an.. adoii.. mcm nak g..tapi.. (eceh ader tapi2 lak) ahha

Fida Ghazi said...

barangsiapa tidak hadir dinner ckc.. nescaya akan dipulaukan.

takot?? silalah takot!

LiErOSe~QiEmi said...

alamak!! takot nyee.. aa takott nyeee.. aaaa nak nangess..nak pingsan.. takott niii.. betul nii.. aaaaa (terus histeria) aahahha..