Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 2, 2010

Pelarian Sementara

Mulai esok, aku akan menumpang di rumah abang ipo.. Dapur kuarters tu nak kena renovate, so kenala kuar dari rumah itew.. Nanti habuk2 cian lak pada si tochek kan.. Udoh la baru je baik dari domam..

Nampak nye dalam 1 minggu gak laaa menumpang kasih kat sana.. Segan woh.. takkan balik2 je nak goyang kaki.. kena tolong mane yang patut kan??? Tak biasa weh.. kalau belah kuarge sendri laen skit.. Tp nasib laaa biras aku ni baek.. kira kapla dah ngam laaa walaupun dulu..masa mula2 hubby bawak masa sesi perkenalan..gilak garang woo.. Muka cam nak makan aku.. rase cam semut dah camtu.. Huhuhu..

Tapi tu laa, tak kenal maka tak cinta, muka je nampak brutal, tapi dalam hati ader taman... Ehek!! Tetiba.. baek weh.. bukan bodek..tp selepas mula kenal ati budi..baek ghopenye birasku ituw..

Ok tu je.. aduii dah laa tengah bulan sabit niii..dok rmh orang harus dijaga..kang bocor disana,sini.. huh!!

No comments: