Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 9, 2010

Qimie di ambang setahun

Last 2 weeks, si tochek demam..Demam kali ni agak teruk sebab dia tak lalu makan.. Biasanya walau camne demam sekalipun tekak dia tetap akan berselera untuk makan..

Oleh itu, aku sangat-sangat la bimbangkan kesihatan dia..sampaikan amik cuti untuk jaga & pantau kesihatan dia.. Tengok la gambar bawah ni.. masa ni otw kat rumah opah dia kat Sungkai.. Asik tido je.. makan tak lalu...





Ni plak masa otw balik Shah Alam..badan still panas, tak mo surut..surut pun jap-jap ke..Hati ibu mana tak runsing kan..



See..betapa muka aku risau..

Tapi..aku perasan..2,3 hari dia tak lalu makan, berat dia turun mendadak.. bayangkan kalau baju-baju dia yang mane ketat jadik longgar.. See muka dia..susut..





Ermnn..kata orang bila budak susut sebab nak jalan.. Adui sayang, esok dah masuk setahun..cepat laa jalan yerrr

2 comments:

eima said...

today besday qimie ??
epi besday my sweet lovely boy ....

cepat² jalan ... mama dah tak larat nk dukong dah tuh ....

MAF aku jalan 1 tahun 10 hari ... ko tgu la lagi 2-3 hari leh la jalan tuh ...

LiErOSe~QiEmi said...

ye ke manje..aku tak sabo nak tgk dia jalan.. adoii.. masa aku reply ni..Qimie dah setahun 5 hari..sama je..dia berdiri je.. uuhuh..