Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, June 24, 2010

Ragam anak-anak

Aku ader sorang kawan.. Suke bace pasal dia dengan ragam anak-anak dia... Comey sangat tau.. Anak teruna dia sangat bijak ok & suka cuitkan hati nurani aku ni..

Kalau bace blog dia, aku akan gelak kaw-kaw.. Sebab ayat dia memang menggelikan hati nurani aku... bace aje kisah dia & anak-anak kat sini Sangat comey ok.

Qimie kecik lagi.. lom lagi menduga perasaan aku.. Setakat ni leh lagi laa kawal sebab ye la kocek lagi..nanti bosa sure sama je pangai kan.. Budak2 nak membeso.. Bio la dia teroka, bio otak berkembang.. Hik Hik...

Anak la penyeri hidup kan.. tanpa mereka takde erti donia ini..
Ok, member dah panggil g pasar.. Nak g soping ni.. daaa..

3 comments:

Fida Ghazi said...

eh.. kenape ai tetiba blushing ni... eh.. kenape ni???

eima said...

wah baguih² promote blog kengkawan...
nanti aku pi usha²...

nemo said...

hihihi i pun suke bace blog dier..kengkwn di opis turut membace ..hahahah