Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, June 15, 2010

Sambutan Ala Kadar jee

Seporti tajuknye.. buffday anak aku, kitorang sambut ala kadar je.. Tak sempat nak prepare ape-ape..memasing sebok nolong sepupu aku nyer kenduri kawin..

So, kitorang takde la jemput orang luar, keluarga sahaja..tapi best sebab cam gathering gituh! Bukan senang k, kitorang satu family leh kumpul.. Kali ni sumer ada kecuali abg ipo aku yang ke2..bizi manjang abeyoe tu..

Acara bermula lepas magrib..anak-anak sedara dah sebok keliling kek & makanan.. Wadoi..penat pesan jangan kacau kek..last2 anak aku yang kacau..ahahaahah...

Errmm layan jela gamboo..

Sosej cap ape erk!! Murah2 sajork..ada sale Rm1.99 sajo kat Tunas Manja Bukit Beserah


Bihun goreng yang angah masak..eh angah ke along erk!! Aku tak sure sebab sebok gi mandi pantai dengan anak-anak sedara petang tu..eheheh..


Jajan untuk anak-anak sedara mamam..


Ayam golek tajaan maksu..(ayah ketua masak so dia order dgn tokey ayam golek kt kenduri kawin sepupu..dapat laaa 2 ekor)


Kek birthday untuk si tochek.. 1 tahun...Takdenye nak beli kat secret receipi.. eheh..



Hiasan.. belon sajork.. Owh..desert aiskrim tapi lupe nak amik gambar sebab anak sedara terus serbu masa kuarkan...wadoiii..



Nilah birthday boynye...;p


Ni la anak-sedara aku..




Haa ni lagik gambo..





KEte tu makngah Qimie hadiahkan..tapi sepupu dia..Ikhwan yang seronok sangat naek..Qimie tak pandai berebut lagi..pandang jelaaa.. eheheh...

Okeh tu je nak cite..tibe2 malas dah nak cite.. Ahahah mood dah ke lautt sebab.. ahhh nanti aaa story erk!!

3 comments:

eima said...

meriah gak tuh ...
besday anak die .. die plak yg ke laut .. haha

LiErOSe~QiEmi said...

ahahaha... otak tak betul ari ni manje.. 2,3 minggu ni tak berapa nak betul..ntah...

Intan Inn said...

hhehe cutenyer birthday boy...