Jom klik

kENgkaWAn

Friday, July 16, 2010

2nd day ke Skoll~nanges

Semalam, balik je dari ofis terus ke taska Qimie..dari pagar aku tengok muka dia cam blur tengok sorang-sorang parent amik anak diorang. Bila aku kat pintu n bagi salam, nampak je muka aku terus meraung, bukan nanges ok..meraung terus.. Oloo sayu gile.. Hubby datang amik dia dari aku cepat je dia nak.. macam nak cepat2 kuar dari situ.. Ermm normal erk budak camtu???

Arini anto dia, nanges2 takmo aku lari dari dia.. Bagi pada cikgu dia, nanges, melalak lalak.. olooo tak sampai ati aku.. Betul laa qimie tak mo minum susu kat taska.. Aku umpan buat susu dari rumah then sampai taska aku suapkan pun dia takmo.. Mungkin sebab persekitaran tu baru bagi dia...

Semalam amik dia dari taska mata dia adalah merah k.. kesan tak tido seharian.. Sedey hati aku tengok.. tengok ni..


Akibat seharian tak tido & tak minum susu..aku sempat nak salin baju lagi dia dah terkam aku untuk minum susu.. dia kan still BF dengan aku..so susukan dia tak sampai 5 minit..dah tetido.. Ngantuk sangat la tu..

Lama gak Qimie tido malam tadi.. kecian aku tgk tau... ermnn...

Tadi kol taska dia dah tak nanges katanya cuma tak mo minum susu je... Ermm takpelaa baru 2nd day kan..

1 comment:

deelira said...

sabar ye mama bunga..lama2 qimie akan terbiasa.semua budak pon kalau perkara baru mmg mcm tu :)