Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, July 22, 2010

Esok adalah hari yang hangat dari biasa

Kernaa.. esok ada kenduri.. ehh bukan kenduri biasa2 tu.. no,no ok tapi adalah kenduri duriann..

Wohhh aku adalah peminat tegar doyan okeh.. Kampung hubby tak menjadik doyan taun ni sebab masih berkabung lepas pemergian arwah abah.. So bila ada orang ajak.. dengan tak tau malunye aku nak la ikot, even yang ajak ni unit laen.. ada aku kesah??? Tak malu pun tak malu laa janji dapat makan doyan puas-puas.. free plak tu.. Ada orang nak kasik?? Ada??? Ada???

YUhuuuuuuuuuu..tak sabo nak tunggu esok.. Ermnn kak fida, jangan lupe tau.. ajak saye miahahahaah...

3 comments:

deelira said...

kat umah aku ada doyan..weekend ni pokdi request nk mkn pulut dorian

Fida Ghazi said...

wehehehehe.. doyan bentong katenye. Gred paling tinggi ngalahkan gred Jusa A katenye.. ai ikot aje..

tadi hj dah impom orang sane diorang jawab "ahlan wa sahlan"

Selamat datang katanya... hahahaha..esok bawak tupperware tao!

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: waahhh sangat sedap.. buat serawa la namanye kan?? kan??

fida: bole ker tapau sekali kak??? ni namanya bagi betis nak peha ni.. bagi nompang makan, sebok nak menapau..bagi penampau baru tau.. hikhik