Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, July 28, 2010

Joli katak tak hengat

Walaupun entry ni dh macam basi.. tapi tetap nak cite sebab hasad dengki terhadap cite dia nie makanya aku musti la cite gak walupun gambotak sebanyak entry dia.. hikhik gigihnyeee..

So cite bermula ari kamis minggu lepas di mana kakak yang up cite yang sama ni ajak aku ikut unit dia gi Bentong.. harusla aku bersetuju gile ape tak setuju klu membe tu nak ajak teman dia gi makan DURIANNN!!! Melompat cam monyeett laaa aku sebab seronok dan beronok ronokkk!!

Malam tu mintak izin sesiap dengan hubby bagitau nak gi Bentong, takpe, sanggup gi kerja sendirian berhad, janji dapat melampiaskan nafsu makan yang tak terbendung lagi tu (melampiaskan..ayat tatahan hikhik) Hubby bagi je izin janji klu ada lebih sila tapau.. ahahahahah

Pagi Jumaat tu dengan semangat waja merempit sambil ngendong tapauwe dalam beg sandang.. tapauwe yang beso okeh.. tak hengat konon nak tapau hikhik... Sampai ofis wat muka malu2 dengan Unit kak Fida.. hikhik.. ai malu tapi mau tau.. jangan lak tak bawak ai.. hik hik..

Kol 11.30 kak fida dah roger2 ajak turun dah nak gerak ke Bentong.. Alamak permission bos belum dibuat.. So aku masuk bilik bos, buat muka ayu+manje+kecian

Aku: Bos, petang ni bos ada apa-apa ker? (Harus tnya leklok)
Bos: Saya rasa takde
Aku: Tula, saya tengok diari pun takde.. Ermnn boleh tak petang ni saya nak keluar, ikut UKC pegi Bentong? (sambil buat muka kecian)
Bos: UKC?? Nak buat apa??
Aku: Err...nak ikot diorang makan durian (see tak pandai bohong kan aku.. jujurr)
Bos: (Gelak2) Sapa lagi pergi?? Bentong kat mane??
Aku: Tak tau la bos, adalah 3,4 orang UKC yang pergi, saya je Unit len yang gedik nak ikot.. saya antu durian.. orang ajak, on jela (bersemangat waja okeh masa cakap ni)
Bos: Hahaha.. ok.

See aku cakap dengan bos aku macam aku cakap dengan kengkawan je kan.. Ekekeek.. bos aku ni baek sangat.. so terus gerak laa lepas dah dapat permission. Alaa macam malas nk cite kronologi perjalanan ke sana.. Bace blog kak fida jela erk yakni link kat atas.. Bole??? Ahahaha gila keji entry camni.. Ok la letak gambar skit la bagi menyedapkan entry.


Sampai-sampai je terus ke sini, lemang ape ek tok..tok ape ntah tak amik tau pong.. Harus la gambar di atas gambar kami beraksi seperti kanak2 riang.. ahahah macam tak penah jumpa orang bakar lemang layak nyee...


Lemang & rendang dia memang terbaik ok.. Sedap gilerrr.. ker sebab aku lapo?? Ke sebab makan panas2??? Tak rasanye sebab aku tapau & bila makan kat rumah, still hot & spicy sedapppp!!! Amik kecik je sebab tuk aku & hubby je kan.. Bedua je usoh tamak haloba yer..lagipun free je.. hikhik..

Laaa tak caye?? Tengok laa akak ni makan.. Mata stim yang tatahan..aahhhaha (saboo saboo..)


Ok tamat cite pasal lemang, beralih kepada sesi makan doyan.. Gambar tak leh amik banyak sebab hp bateri tinggal 1 bar, kang ada emergency kang tak pasal jee..

Well 1 gambar pun dah cukup tuk gambarkan kesedapan doyan tu.. D24 & ioi sape nak kasik korang makan sampai kembung secara percuma pastu dapat tapau lak 1 balang tapauwe.. Wahh golek2 sekarang.. mari kita ke ladang hei! Eh salah lagu tema erk?? Ahahahah.. Owh gambar di atas, muka kak fida sebegitu kerna kemaluan dilihat apek2 cina tepi yang kopekkan buah.. Eh kak, sejak bile malu?? Ehekekek...

Ok tu je cite.. tengah chat dengan member aku pasal cite yang sedih ni.. ermmm tak sangka dia sekejam tu.. Ok dah lari topik ni.. Daa..

4 comments:

Fida Ghazi said...

huh! ni blog sape nih hah? nape muka aku aje yang lebih terpampang dalam gaya separa lucah nih hah?

si yu in kot!

** gelak linang air mata bace entry yang inih! kelako yu!

LiErOSe~QiEmi said...

haah laa belog sape ni??? eh, belog saya laaa..nape gambo akak yang lebehh?? takpe2 kasik can jadik model ek

eima said...

korg pegi time keja ke hape ?? siap pakai bj kurung nih ..

LiErOSe~QiEmi said...

ahahah.. harus la time keje.. mihaahahah.. ala ari jumaat keje ptg tu brp jam je kan.. hikhik... redha je la erk! hikhik