Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, July 28, 2010

Nuffnang

Wehh.. sebelum up cite len nak panaskan blog kerdil aku ni dengan cite pasal nuffnang.. Ahahaah... tak sangka dah ada iklan yang nuffnang letak kat blog aku ni..

Blog kerdil ni pun depa pandang..wah terharu, sumpah!!! Ahahaha.. Tapi, cane pengiraan sume tu..skit pun aku tak tau.. Ekekekek... ni pun Zue la suh masuk.. Eh kak fida, masuk aaa blog akak besh wohh.. mau masyukkk lebey nanti..

Wah, ini adalah entry versi vangge aku sendirian berhad, tiada kaitan dengan yang idop atau telah tiada.. eh ada kena mengena ker?? Ahh lantak.. lalala bila rasa gembira minum milo. Eheheh mementang iklan milo.. Ehek!!

4 comments:

MRS. K said...

okey.. dah klik.. hehee

eima said...

tahniah la . hahahha

Fida Ghazi said...

aaaa tatau pape. Tebangang2 nih.. k..nak study jap pasal nuffnang ..

LiErOSe~QiEmi said...

mrs.k: weh k, aku taktau cane nuffnang ni. ape step2 dia..ahahah orang masuk nak masuk gak hikhik

eima: tq

fida: miahahahah sama kak..oleh itu daftar aa supaya bukan saye je yg tebangang2 pasal nuffnang ni ahahaha