Jom klik

kENgkaWAn

Friday, July 16, 2010

Saya yang CUTE



Cute ker?? Ahahah.. sila jangan muntah ok.. bukan la saya sendiri yang meletakkan tajuk saya cute, tapi memang tajuk tag ini begini.. saya dapat dari MANJE

Ok terus ke soklanye...

1.Apa nama blog dan knape letak name tu?
~ URL boh nama "lieroseqimie".. pastu buh tajuk blog "hati berbisik..jari menaip..

2. Jelaskan knape bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?
~ URL tu sebab gabungan nama hubby, aku & si tochek nama blog plak sebab..entah tu yang terbisik dihati lantas ditaip jari..wah jiweee...

3. Bila blog anda mula beroperasi?
~ 30 September 2009 ...

4. Siapa follower pertama anda?
~ ada follower ker??? ahaha.....ermnn zue kott..

5. Ucapan kpd si pemberi award
~ buat la GA.. aku nak merasa menang lak pasni..hihihih

6. Tag 9 org yg anda rasa patut terima award ni. :)

wahhh..takde kawan laa..malu...tapi bagi pada yang mcm biasa laa
~kau aku (deelira@zue)
~fida ghazi

Kalu korang rajin..buat aaaarrr

No comments: