Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 16, 2010

3 hari 2 malam

Malam tadi kemaskan beg hubby. Letak baju kemeja, suar, towel sume2 la.. Dalam hati udoh sedey..

Abang, napenye kejam sangat orang ofis tu??? Bulan2 pose pun nak buat kusus ker??? Benci laa, kena gi keje sorang2, balik keje sorang, anto anak sorang, amik anak sorang2.. dah la jem kat nursery tu, ada param, tido dua2 orang je dengan Qimie.. nasib ada anak mama ni tau, klu tak mama nangis 3hari 3 malam hihihi..

Tapi terpaling sadis tu, kena bangun sahur sorang2, buke sorang2.. Huwaaaa... Eh, jap2.. aku pose ker??? Ahahaha dah 5 hari dah monteng pose ni.. sibbaek tau..klu tak, kompem nanges sowang2 hihihi...

Korang, kalau nak berjauhan dengan hubby, musti romantik je kan sebelum dia pegi.. eleh tipu la tak, sure romantik lebih dari biasa.. Muahahaha..

3 comments:

eima said...

cam ne ko nk romantik² ..ko kan tak leh posa ?? hehe

LiErOSe~QiEmi said...

Ko ni manje, hihihih tak semestinye romantik kena buat tu je la.. hihiih banyak menda len lagi yg leh tunjukkan romantik kite.. Muahaahhhs

eima said...

o0o yeke ..
aku kan tak romatik .. laki aku lagi la tak romantik ..mana la aku tau .. hahah