Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 2, 2010

Berakhir sudah minggu madu..

Esok bos dah balik.. Seminggu bos gi Chiang Mai, Thailand.. Heaven k. Ko nak tido ke nak bergosip ke, nak buat ape je takde halangan (macam la selama ni bos halang) hahaha..

Boss.. ape bos bawak untuk PA boss ni dari Thailand??? Takkan patung kot.. 2 kali gi Australia, 2 kali aku dapat patung kecik.. nak laaa kain ke, rempah ratus pun ok, dah dekat bulan pose ni, masak tomyam thai sedap per.. Tapi mem boss pun pegi gak ni.. biasa mem dia musti ingat kat aku.. Ngeh2..

Ahh ini adalah entry bosan semata!!! Stressss!!!

3 comments:

eima said...

baguih juga la boss hang ..
selama -lama ni..boss² aku ...
keychain..keychain ... dan keychain ...

Fida Ghazi said...

Munge,

Meh sini jaga En. KK..kete kancil pon dia bagi.. Haha..

Jangan suka sangat bunga.. tu perenggan pertama tuh nanti ai tunjuk kat En. ASI...

Hahahahaha... abeh la ..ade PA yang kene pecat!

LiErOSe~QiEmi said...

eima: hikhik.. ok la tu manje, jnji ingat.. ngeh2

fida: KK adalah memilih ok.. Kalu ai jaga maunye dia katup pintu tamo kasik ai masuk.. dia mau pa yg mantop saje.. Eh!!