Jom klik

kENgkaWAn

Friday, August 6, 2010

Berdukacita, bermuram durja

Yer.. ambe amat bermuram durja, berdukacita hari ni.. Mood terus tercampak ke laut..

Tengah asyik tekan2 keyboard ni, tibe2 terpandang pada pergelangan tangan.. Homaigod!!!!! Mana gelang???? Mane??? HUwaaaa terus bergenang air mata.. Udoh dicari sekitar pejabat..tak bertemu jua..

Ngadu pada hubby ambe, katenye sabo, cube cari dulu..dah cari tadop! Ada tuu kat rumah kot, kot Qimie tarik masa tido.. Sob..sobb.. kalu ada laaa.. aduiii susah ati..

Ngadu pada kengkawan ofis, pun suh bersabo.. Tapi ada satu kakak tu cakap, "jap, owh, insyaallah jumpa, ada tu kat rumah" sambil telek kalender.. Kak, akak ni nujum erk??? Hihih tapi kata2 dia buat ambe sedikit lega... Tapi lega camne pun tetap gusar dihati...

Nape gusar??? Selain dia gelang mas.. dia adalah tanda ikatan ambe & hubby.. Tak kira berapa harga dia, bagi aku nilai sentimental tuuu penting.. Weh.. sedih wehh.. Rase cam nak balik sekarang gak cari kat rumah.. hati tak tenang.. Owh gelang di mana kau.. sob..sob..

2 comments:

eima said...

huhuh ..kesian nye ko...
aku hari gelang jatuh terbuka cakuk pun aku risau ..wlupun atas katil tersangkut buai fahim.. tak sampai 2 minit pun hilang nye .. dah mcm lipas kudung dah aku ....

sabo ye bunga ...
klu masih rezeki ..jumpe la nanti...

LiErOSe~QiEmi said...

huhuhuh..sob sob.. tu la manje.. sedeh.. mula aku ni kalau berhati walang, cam2 aku pk.. huwaaaa