Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 16, 2010

Betul laa

Tadi hubby call, katanya dah sampai ke Temerloh.. Then ada kata2nya yang buat aku berfikir, kenape..

Aku: Abang, cian Qimie, mesti dia tercari2 papa dia.. Kan papa yang selalu main dengan dia.
Hubby: Syg main la dengan dia, baru la dia tak terasa sangat.
Aku: Tak pandai la nak main dengan qimie, dia kan kalau nak main dengan abang, dengan orang tuk manje2 je
Hubby: Pelik la syg ni, dengan ank sendiri tak mau plak gedik2.
Aku: Mesti la, kena la tegas dengan ank, takkan nak tunjuk ngade2
Hubby: Tak la, layan la dia macam syg kat ofis, happy2, gila2
Aku: Ermn.. haah kan, nape tak bleh camtu kat rumah ek..
Hubby: Entah syg ni..

Ermnn.. then aku terfikir & tertanya2 gak la.. nape aku tak leh camtu erk?? Nape aku cam serius je kat rumah.. Betul laa, jarang aku nak gila2 kat rumah.. Nape ek?? Kalau antara aku & hubby, hubby lagi gila2 kat rumah, sumpah, laki aku tu nampak je cam pemalu, tapi kalau kat rumah, perangai kami bertukar.. AKu jadi serius & agak pendiam tapi dia yang hyperactive & talkactive..

Ermn.. apakah tu tada2 penuaan??? Weh, tak mo laa.. Okla aku nk berubah la.. balik ni aku nak manje2 dengan anak aku, cian dia, mesti dahagakan kash sayang mama dia.. Eh nape, selama ni aku tak bagi dia kasih sayang ker??? Hahahaha

Takde la camtu, cuma aku kurang manjakan dia.. Cian anakku.. Ok abang, pasni orang jadik cam kite bencinta dulu la ek banyak cakap sampai abang tak larat nak layan.. Ok???

5 comments:

eima said...

huhu kadang tu kite tak leh nk gedik kat umah .. nanti anak pijak kepala .. tarak takut sama mama ...

aku ... entah la sama je kat umah ngan opis... berangin pantang silap ... habih aku hamun .. garang..garang kan ...haha

LiErOSe~QiEmi said...

hihihhi.. ntah la kadang2 aku rase aku gile2 kat ofis sbb nak lepaskan penat kat rumah, suami lak buat gila2 kat rumah sebb nak lepaskan tension kt ofis..

ermnn tak garang, ank tak takot, btl tu.. hihii

deelira@deeliraz said...

bunga mmg macam tuh!!

LiErOSe~QiEmi said...

ko pun cakap cam tu zue??? huwaaa

Intan Inn said...

erm samalah kita kat luar leh happy2 gelak...kat erumah garang macammak tiri,,hehehe