Jom klik

kENgkaWAn

Saturday, August 28, 2010

Cerita nasi beriani

Hahaahahaah...hikhik...huwaaaaaaaaaaaa

Napenye mengong bunga ni kan jap gelak, jap nanges.. hihihihi Sebenonyeer.. aku kat rumah mertua.. Konon nak tunjuk skill masak la kan.. KEbetulan ada beli perencah nasi beriani.. Cakap kat mertua, nak buat beriani.. Mertua cakap ikut suka laa..

Then semangat la kuar dengan hubby beli segala barang yang perlu ditambah dengan perencah adabi tersebut. Haip hiyah hip bersilat la aku kat dapur sambil ditemani mertua..

Siap tumis semua, masuk dalam dapur karen kate orang lama kan, bio dia masak sendiri. Selepas beberapa minit jengok dalam periuk. HUwaaaaaa tak jadik.. acane????

Terus cakap kat mertua sambil mood lentok kemaluan yang besar, mak.. macam tak jadik je, bunga rase macam kena masak nasi biasa je, standby... hihhihii..

Terus ke depan mengadu kat hubby, tergelak dia.. Hihihi.. dulu pernah buat, tapi guna perencah jenama laen.. menjadik, habis gak la kami laki bini makan..

Tapi.. kenapa..kenapa mesti masakan ni tak jadik di depan mertua..huwaaa kantoi sudahhhhhhhhhhhhh.......

Hahahaha...muahhahahaah..yer teruskan gelak korang..kerna malu aku dah teramat ni..ahahahaaha huwaaaaaaaaaaa...

5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh..biasa lah depan mak mentua ada gugup sikit..macam awe jumpa fahrin tadi...hehehehe...

LiErOSe~QiEmi said...

Tu br jmp pahrin je tu klu Awe jmp bkl mntua agak2 cam ner tu.

hahaha..tp Awe nsb baik ns tu jd last minit.Klu tk mau sorok mk bwh meja cam2.hihihi

hyazz said...

bunga bunga...nak tunjuk terer la konon nyer ye...hahahaaaaa...

eima said...

ala tesian nye ..
klu ngan MIL aku ... die yg masak aku tolong tengok je ...

LiErOSe~QiEmi said...

hyazz: hahahah tu la pasal kan..dah termalu sendirik.. ihihihhi

eima: weh biasa mertua aku gak yang masak, ari tu je gedik nak tunjuk skill.. ahahahaah...