Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 16, 2010

Cite orang tak pose

Yerrr ni cerita orang tak pose...

Orang tak pose ni sekarang tengah kelaporan.. Rase macam nak terjah gerai kueh kat bawah, pastu nak makan secara berjemaah.. oh tak bleh, kak fida cuti..

Weh baru kol berapa ni dah lapo.. lambat lagi ni nak sampai rumah... Gi pantry teguk air barang seteguk dua aci tak??? Aci????

Ahhh balik ni masak roti john laaa.. lapoooo.. Si tochek, kite makan roti john je erk petang ni... Kalau mama rajin, mama masak sutun.. Makan pun bedua je.. cam takde selera la mama mu ini..

2 comments:

eima said...

ololo ...sedey je bunyi .. anak hang kecik² dah mkn sutun ?? dasat arr ..anak aku jamah pun belum .. kesian nye tochek kena mkn roti john je ...

LiErOSe~QiEmi said...

manje, anak aku ni sumer benda dia telan...klu tak kasik marah.. pinggan pun kena ada utk dia 1 tau, klu tak amukan laa jadiknyee