Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 9, 2010

Dah takde rezeki, nanges airmata darah sekalipun tak guna

Terimalah medley lagu ratapan pilu

Di mana.. kan ku cari ganti.. serupa dengan mu..

Duniaaa terang menjadi gulita
Saat ku sedar, kau tiada di lengan
Keluhan hatiku menambah derita
Kini kau jua tak kunjung tiba

Di mana kan ku cari ganti
Mungkinkah boleh kutempah
Tapi modal haruslah beribu
Mane ku nak cekau duit..
******************
Hanyalah satu.. yang bertakhta dihatiku
Hanya dirimu yang ku sayangi
Oh rantai tangan
Hanyalah satu rantai tangan emasku
Dan jangan kau sangsi deritaku
Kerna kehilanganmu....
*******************
Ku ingat kamu
Ku rindu kamu
Bentukmu bunyimu terbayang
Cepatlah jumpa
Aku menanti
Aduh-aduh aduh
Kenape hilangggg????
*********************
Kenapa harus kau menghilang
Kenapa ku tak sedar
Kenapa harus kau yang hilang
Kenapa bukan benda lain
Kenapa mesti barang paling aku sayang
Kenapa harus ku kehilangan mu???
Rantai tangan wooooo
Huwaaa... dah tak sanggup dah buat medley.. Kenape??????????????? Barang kenangan takkan sama lagi walau diganti baru... Sob..sob.. adakah ini ujian menjelang Ramadhan??? Aku redha ya Allah..

5 comments:

Intan Inn said...

macam mana boleh hilang?tercicir ker?erm cari betul2 yer..insyaallah kalau ada rezeki mesti jumpa..sabar yer..

LiErOSe~QiEmi said...

takde intan... tak tau aa kat ner.. masa bila cicir pun tak perasan..tu masalah utama tu.. kalau sedar leh gak nak trace kat mane2..huhuh.. dah tahap redha dah ni intan ;p

eima said...

tak pe la ... nk wat cam ne ..
kena redha je la...
x pun pi jumpe bomoh ...ehehe jgn marah no....

LiErOSe~QiEmi said...

haahahah.. bomoh erk??? ermmm kalkulator saintefik azli pun ilang, agak2 bomo leh carikan sekali tak???

MRS. K said...

tag contest lagi!

http://ibuhadif.blogspot.com/2010/08/cabutan-bertuah-5-hari.html