Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, August 19, 2010

~Happy 2nd Anniversary~

Diam tak diam dah 2 tahun rasminya ikatan kasih antara kita.


5 Mac 2003
- Masih tak luput dalam ingatan ini saat kali pertama memandang wajahmu, sejuk dan damai terasa hingga ke lubuk hati..

31 Mac 2003
- Salam perkenalan dihulur bersambut lalu tercipta satu ikatan kasih antara kita..
20 Oktober 2007
- Termetrai ikatan pertunangan. Ingat tak bermacam onak, ranjau, duri kita perlu tempuhi sebelum bertunang. Tapi semuanya tidak melunturkan cinta kita, malah mengukuhkan lagi perasaan sayang antara kita, kan??


16 Ogos 2008
- Akhirnya cinta kita bersatu jua. Kita menang, syaitan pun turut menangis di hari bahagia kita

Abang, terima kasih sebab muncul dalam hidup ida, sentiasa disisi tiap kali memerlukan, sanggup korbankan diri sendiri untuk menerangi hidup ida, sanggup dengar bebelan ida setiap masa, sanggup bersabar dengan karenah ida yang hadoo ni dari mula kenal sampai sekarang & harapnye sampai bila2, dan time kasih sebab tak putus asa meraih cinta ida disaat hati ini diguna2 kan lelaki lain dulu..

Ketahuilah bahawa Abang lah segala-galanya bagi diri ini, tanpamu aku ibarat kapal tanpa nakhoda. Love u deep2..

Selamat ulangtahun perkahwinan yang ke-2 senin lepas.. Sama2 lupe kan.. ahaha baru 2 tahun kawin dah lupe
Moga cinta kita berkekalan bukan setakat ke anak cucu tapi hingga hujung nyawa ini..

11 comments:

MRS. K said...

hepy belated aniversary!!!!

tengok cite adamaya, makayah die cakap 5 taon pertama perkahwinan ni penuh dugaan! sabo je la.. takut...

LiErOSe~QiEmi said...

hhuhu.. aku pun takot.. ni baru 2 tahun.. ada lagi 3 tahun tuuu.. moge rumahtangga kita sumer kekal hingga nyawa menjemput

eima said...

Happy Belated Birthday Bunga + Li(??)
semoga kekal selamanya..+ bahgia + rezeki murah(anak ramai)

aku pun penah terlupa jg ..haha

K kite nye anniversary dekat² kan .. ko awl ckit je ..

LiErOSe~QiEmi said...

Birthday?? Hhihihih beday pun beday laa... thanks manje.. huhu lupe sebab sebok uruskan ank sensorang hp rosak, so reminder pun tak kuar

deelira@deeliraz said...

erk LUPE???
selamat hari ulangtahun nge ;)
semoga berbahagia selamanya.. AMIN
eh..satu lagi
dan anak ramai2...hehe

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: ahahahah haah baru ari ni ingat, tu pun sebab main adobe photoshop, klu tak, ntah bile baru aku ingat haahhah
thanks weh, aku pun doakan ko camtu..

Nur Hawa Mohd Zin said...

tahniah...semoga berkekalan berpanjangan ye

LiErOSe~QiEmi said...

cik awe: thanks hihihi moge jodoh awe pun cepat sampai okeh hihi

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheheh...amin...ni nak panggil ape ye?

LiErOSe~QiEmi said...

panggil bunga je awe..k

Nur Hawa Mohd Zin said...

baik bunga...heheh...