Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 23, 2010

Jari Berinai

Macam yang aku janji, aku cube snap gambar jari montok si tochek kesayangan ambe tu..
Ok ni gambar intro, kena bagi senyuman manis dulu..
Ok nampak tak jari dalam image gelap, owh sedikit menakutkan
Ok cube tengok image ni plak..
Masih tak jelas kan.. Ok yang ni nampak tak??Payah ok nak snap gambar dia, tak mau bagi kerjasama langsung. Tapi nasib baek laaa inai ni inai Mekah, so warna dia turun cepat. Jap je dah oren jari dia tu.. Ni gambar hari Sabtu lepas.

Ok, diakhiri dengan gambar nakal. Peace!!!

4 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

merah jugak...sebab dia putih kan...tak pe cepat ilang kot...heheh..sabar je lah kan...

LiErOSe~QiEmi said...

cik awe: tu laa.. takpe, bulan pose bulan mengajar kite tuk besabo.. ihhihi

eima said...

nape qimie pakai inai??
ko dajalkan anak sendri ke ape ??
kejam tul la mama qimie nih ..

LiErOSe~QiEmi said...

weh.. ko ni.. bukan aku laaa.. kan aku ada cite, pengasuh lama dia yang pakaikan.. marah tak aku sbg mama dia??? sabo jela aku ni tau