Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, August 11, 2010

Lubang

Sape suke lubang?? Sila jawab.. Banyak kan jenis lubang, lubang pintu, lubang angin lubang jalan.. tapi aku nak cakap pasal gigi lobang..

Huwaaa dah lebih 1 minggu dah aku derita sakit gigi ni.. Ingatkan kalau berus tahap gaban, sakit tu akan kurang, tapi tak.. makin teruk sampaikan aku rase bukan gigi geraham bawah je yang rase ngilu sekarang, hak yang atas pun sama..

Last week ok lagi, bila makan sejuk je rase ngilu, tapi minggu ni dah tahap tak leh nak tido, minum air masak pun rase ngilu.. "Oh no! Cuba kau merasa apa kau gila katakan pada semua dengan bangga".. dah mila nyanyi lagu kat aku

Semalam ngadu kat hubby..

Aku: YG, gigi sakit laa.. tak tahan dah ni. Bawak gi klinik ek.
Huby: Bila?
Aku: Petang ni laa, pas amik Qimie..
Huby: Alaa, abg nak jogging ptg ni..
Aku: (Muka dah sebek ok, pentingkan joging dari bini, huh!) Takpela bagi je peta, klu orang tau tempat tu org gi sendiri, tapi tak tau. (see dah guna org, majuk ok)
Huby: Ermnn kita sama la,malam ni.
Aku: Ermn..

Sampai je kat rumah.

Huby: Jomlah kita pergi terus
Aku: Kata nak joging..tak jadi??
Huby: Jomlah..
Aku: Ahahah.. ingatkan tak sayang, rupenye sayang ekkk...

Sebbaik ok, sebbaik dia utamakan aku semalam, kalau tak, abang tido luar ok.. hahaahh. Tapi penah tau dia cakap, "Tido luar? Boleh, luar bilik je kan?" Terbeliak mata aku& jawab, "Sanggup ker tak tido dengan orang, dgn Qimie??" "Tak sanggup, tak sanggup!" Ahahahah tau pong!!!

Tapi semalam gi klinik Chong & Goh tu dia dah tutup dah.. Haih.. tapi nasib gak laa, klu tak melayang RM$$$.. Ratus gak kan kos dia.

Tadi dah call klinik gomen, walk in je katenye Jumaat ni.. Fuhh..fuhh tak ramai laaa orang Jumaat ni.. Eh, tampal gigi time pose tak batal kan??? Kan???

6 comments:

Intan Inn said...

alahai ciannyer sakit gigi..pulak tue time pose kan..erm sabarlah yer...dugaan tue...

deelira@deeliraz said...

erk..kan terbatal wei..masuk air dalam molot!

LiErOSe~QiEmi said...

hahah.. sabarlah sabariahh... huwaaaa...takpe intan, tgh bersabar la ni..hihih

LiErOSe~QiEmi said...

zue, batal erk??? alaaa... tapi klu dah sakit??? dulu rasenye aku penah buat time bulan pose gak, tapi doc cakap tak batal.. ermnn batal ker tak erk??

eima said...

tak batal la.. bkn ko telan air tuh ...
cam amik wudhuk ... air masuk mulut gak ...

pi la tampal dr derita...
tambah² kimie ngaruk plak .. bingit je tinge sampai sakit gigi tak leh tahan hahaha ...

aku tak penah sakit gigi lagi seumur hidup...

LiErOSe~QiEmi said...

wahhh manje hebat laa gigi ko.. eheheh.. aku ni pun dah masuk umo 20an baru sakit gigi ni.. Time sekolah dulu tak plak.. Nmpk sangat makan menda merapu banyak kan.. ahahah