Jom klik

kENgkaWAn

Friday, August 20, 2010

Santau keramat

WEh, sape tengok cite ni semalam.. Aku tak puas ati laa dengan ending dia semalam.. Ape ni, suka buat cite yang suruh kita pikir sendirik.

Last dia rupenye pakcik drebar teksi tu besubahat dengan adik sepupu x-gurl dia bersubahat dgn x-gurl dia subahat dengan kawna baek dia bersubahat dengan doktor yang rawat dia dia bersubahat dengan bomoh yang dia jumpa tuk pulihkan santau.

Jadik, dia disantau tuk ape?? Bagi dia insaf??? Dahtu pakcik teksi tu kan ke asik berhenti masjid sembahyang, dah tu nape subahat sama???

Weh mencik tau, aku punye la terjengok2 dari dapur ke depan nak tengok jalan cite dia, tapi ending cam hampes.. Hubby yang tengok separuh cite tu pun tanya aku.. semua berpakat, dahtu ape dia nak cite sebenarnye?? Tula tak tengok dari awal lagi..

Tapi aku yang tengok dari awal pun tak faham apa lagi dia yang tengok part tengah je. Huhuh.. tapi aeron aziz, masa u berdoa tu, ai nanges ok, sebak.. huuhuh ai kan jiwe sensitip hihihih

Jap2..ke korang paham cite ni?? Dan hanya aku je yang bengap sangat yang tak faham cite ni???

6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

banyak betul subahat nye bunga....eh cerita astro ke ape ni ek? awe astro tak da...tapi muvi santau awe tgk..tu ada lah motif..hehe

hyazz said...

aii tengok gak...besss... kecian giler kat aeron.. tp baguih jgk mkwe dia wat cm tu kan...buleh ngajor doa tggugjwb sket...hehehe...

LiErOSe~QiEmi said...

cik awe: ahhha astro ni awe.. cite best tp mcm pening la mmg sumer subahat tu...

hyazz: hihihih... makwe dia buat ke?? ke kawan baek dia?? huhuhu

deelira@deeliraz said...

erk..aku x faham apa2 sbb aku dah titon time tu :D

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: oit tak pose pun tido awal ker??? hhihihih

eima said...

tah tak minat cite melayu ... hehe'

tp ade prasan yg aeron nangeh tak reti niat makmum tuh ...