Jom klik

kENgkaWAn

Monday, August 16, 2010

Sedey~

Baru je khatam baca fotopages kak Jemah, pasal arwah Alesha.. Mata dah bengkak gile sebab nanges.. Yer, cite ni dah lama, tapi baru hari ni berpeluang bace...

Aku rase aku tak punya ketabahan cam akak tu.. Banyak gak dah blog cite2 anak istimewa aku bace.. semuanya meruntun perasaan.. Mata bengkak, baju basah.. Ish, mesti orang lalu lalang ingat aku bergaduh laki bini ni, pepagi dah bengkak2 mata nanges..

Owh, hubby pun dah nak berangkat.. Hati2 yer syg, jangan pulak main mata di sana. Eceh, macamkan suami nak ke oberse hhihihi.. Temerloh, Pahang jelaaa.. Negeri koi gak.. Haishhh!!!

Dah la, nak gi cari balik mood ceria.. Sedih lagi ni~

2 comments:

eima said...

blog sape ko baca ....
nk baca gak .. link back arr

LiErOSe~QiEmi said...

ala blog viruspadu, dia kan glemer, ko mesti dah tau kisah dia kan.. aku ni budak baru..hihhih baru tau.. tapi sedih manje.. aku ni sensitip sket~ bace aa klu ada masa, insaf weh!!