Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, August 12, 2010

Selamat suda

Dengan ini adalah dimaklumkan bahawa keputusan adalah negetif. Jadi segala kabar angin yang bertiup kencang sebelum ini disahkan tidak benar. Maka, Pn. Devi u boleh la teruskan hasrat tuk membesokan pewot.. takpe2 ai tanggung kerja u & Pn. Selley.. Muahahaaha.. Kayo den, kayo..

Production house akan beroperasi next year.. Ahahaha.. Ops!! Ye ke hubby??? Hikhik..

8 comments:

eima said...

ala tesian Qimie ...
ingat dpt teman sepermainan...

deelira@deeliraz said...

suke lebey nampak...hehe

Fida Ghazi said...

dewi adelah mangandung ke?

LiErOSe~QiEmi said...

eima: alaa takpe kat taska ada kawan, kat rumah papa dia laa kawan dia hihih

deelira: suke la jugek.. sbb byk nk pk woo, kena g keje naek kete paling aku tak sanggup

fida: ermnn.. tak sure katenye.. dia takot jenis ygpreggy tp piyet cam biasa tu

Yutaka Mushimura said...
This comment has been removed by the author.
Yutaka Mushimura said...

pasal comei sgt tuh pasal x terhahan jiwa nak paste...

~~terlupa pulak anak sape...nak mintak kebenaran awal kang...xingat ibunya mane 1...

~~heheheh

LiErOSe~QiEmi said...

ahahahaha.. tau takottt..

sebbaik cakap comel+bulan pose so bunga maapkan aje hihihihi.. klu takk... see me in court ahahaha

Yutaka Mushimura said...

~~aigooo...

~~dah tag name Cik Puan Bunga da...kt pic anakandamu itu....senang diorang klik terus ke link belog Lierose...

~~heheheh...

~~sok giliran Cik Puan Bunga Pulak kene tribute ek...