Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, August 25, 2010

Senyuman Manis Si Manis Si Comel Giveaway

Ok nak join giveaway ni..
Comel kan Nik Irfan ni cenyum..ololo.. geram nengok..Ok nak join sila klik kat sini
**************
Ok ni la gambar yang aku pertaruhkan..tara... Aci tak letak gambar masa Qimie 10 bulan?? Aci kan puan pengajur, sebab kat syarat takde tulis kan kena gambar terbaru..hihihhi..

OK, gambar ni diambil masa mak uda qimie belanje kfc. Qimie senyum malu sebab kitorang kantoikan dia main2 mata dengan aweks kat belakang dia tu.. gatal ekk anak mama baru ada nam gigi dah pandai ngorat aweks! Hihih..

Nama Penuh Sicomel: Muhammad Airel Hakimi bin Mohd Azli

Umur Sicomel: Setahun 2 bulan

Status Sicomel:Anak Sendiri

Nama Pengirim: Bunga Ros Maida binti Md Daud

Ok jom la kengkawan join ini GA, hadiah nya lumayannn ihihih...

Btw, happy coming soon birthday anak yang comel NIK IRFAN..

2 comments:

MamaZarith said...

Salam terjah..
TQ for joining this contest.. gud luck si comel qimie

LiErOSe~QiEmi said...

mam zarith: wah entry dah diterjah..thanks.. puhpuh..menang laaa... hihihi