Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, August 12, 2010

WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY ::

Mrs. K tag lagik.. n aku nak buat gak hihih..

Ok kali ni dari Wardahwardrobe, kalu nak join meh klik sini deh. Comel kan gambo katun tu..



saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana imej kefemininan/ ciri2 kewanitaan saya akan lebih teserlah dan harapannya menjadi inspirasi kepada wanita lain untuk tampil lebih anggun...



Over tak?? hahaha..Ok tu je.. Harap2 leh laa menang.. Heheeh

Alamak lupe nak tag 3 orang.. ok nak tag
fidaghazi
deelira
hyazz

Buat ek korang, ner tau menang, dah dapat baju ghaye nanti..hihii

5 comments:

Fida Ghazi said...

saya sokong!! hahahahaha.. sedap ayat tu kan!

LiErOSe~QiEmi said...

hahhaha.. syhhh..syyyhhh rasi... 25% hahahaha

suhida said...

slm,semua ok.kecuali kena tag 3 org rakan.nanti da tag,inform ye. :)

suhida said...

Oh ya,awak pakai nama bunga ke dekat follower?sebab saya tak jumpa lieroseqiemi
tu.nanti inform ye,

suhida said...

OK semua da ok. :) maceh dan gudluck ye.