Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, September 23, 2010

Angkara sape perutku begini???

Bangun pagi2, perut senak macam kena tarik2, kena cubit2...

Sampai2 ofis lif lak lambat.. perut memulas lagik!!!

Jambannnn!!!! Haa tu je ada dalam kepala otak aku tatkala tu...

Ye.. pagi ni aje.. dah 4 kali masuk toilet.. minum air teh o baru lega skit....

Agaknye sebab makanan kat jamuan malam tadi ker erk???? Tulaa kutuk sangat lemang keras, nasi lemak skit, buah2 tempatan dah tahap leh campak longkang, rendang ayam keras & aku tengok tak habis pun...

Yang licin adalah roti canai..sebbaik ko ada mamak.. makanan kooo laa sedap sekali.. cuma capati ai tak makan erk!! dan gak eskrem yang kitorang cuma dapat 1 je.. dasar budak2.. berebut2.. sorang amik sampai 4,5 mencikk!!!!

Air dia pun ok sedap... tapi takat 3 benda je sedap.. yang len.. argghhhh!!!!! Dah la tahun ni aku tak jumpe lemang langsung... Fuhhhh fuhhh adalah lemang raya KKR jap lagi... Satey comfirm ada...

Owh perut harap ko steady sampai petang.. petang kang nak gi wat check up si tochek tu pulak... adeh... Plezzz yerrr matik aku kalau ko meroyan wahai perut....

4 comments:

eima said...

klu ko sakit perut cam ne time checkup qimie ??
bw qimie msk jamban sekali ke ??

weh pi mkn pil che kit tek aun la...

mrs_zura said...

huhu..sy dh alaminya masa raya ke 2..tiap2 petrol station n pasaraya yg jumpa kena singgah cari jamban....minum teh o pekat siap2 ye bunga..

Nur Hawa Mohd Zin said...

sakit perut..mmg tak selesa..kalu dapat sapu myk angin mesti best...rehat ye

LiErOSe~QiEmi said...

eima: woh mlsnye nk cari pil cektaun tuskrg dh ok skit... hrp2 tkde pepe la ptg ni..

mrs. zura: yeke.. lorr ciannye seksa tuuu klu petrol pump tak jmpe2 cane agknye tu hihihi

hawa: nak rehat cane awe, jap lagi nk g kedarah kt bangunan terbuka kementerian lak, pastu terus merempit balik sh alam amik anak pi klinik.. adeh!