Jom klik

kENgkaWAn

Friday, September 3, 2010

Bila nak hujung2 pose mesti..

Mesti..
rase sakit2 tekak
bibir rase kering
mulut ulser sana sini
dah tak lalu nak makan ape
nak nak muntah fikir nak masak ape tuk berbuka & sahur

Orang lak..
Kat bazar dah makin kurang
Kat masjid lagi-lagik la

Eh apa aku nak cite ni?? Aku nak cite aku ni tengah sakit mulut.. ada 3 ulser kt lidah..depan, tepi & tengah2.. Dasat tak??? Betul2 penangan air A&W.. Nyesal minum, nyesal...

Nak letak oral aid kang batal pose.. adui... Tahan jela..tutup tinge ekk klu dengar aku bercakap macam orang berlidaha pendek.. Derita ok

14 comments:

eima said...

alahai tesian nye ... sabo ye ...
mulut belum pecah tp kering je ... dan aku makin kurus...aahhh tidak...

Nur Hawa Mohd Zin said...

uish..manyak nye...letak garam bunga..memang pedih tapi akan baik nanti..minum air banyak-banyak

LiErOSe~QiEmi said...

eima: makin kurus ke ko??? ish tu tak leh panggil kurus dah, keding namanya manje..huhuuh..

hawa: tu aa awe, sakit wooo.. ok2 mlm ni bunga letak garam..pastu mesti jerit sampai gegar rumah hahaah

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. dia saje bagi tak makan banyak raya nti tu. ngee =P

Fida Ghazi said...

baru nak beli a&w tuh tadi tade pon.. pastu en. wan pon nyaris kene tembak dengan penutup botol tu smalam.. gas kuat sangat.

Whoopz said...

Aiyok.. Ini siriyes.. (Ala2 wonderpet) :)

Intan Inn said...

alahai ciannyer mesti pedih tue..erm pulak tue pose kan lglah dugaan sbarlah yer..

eima said...

bunga
huhu kecik ati aku ko kate aku keding ..huhu campai ati tau ....

hahaha

aku tiap kali bulan posa kompom turun lebih kurang 5 KG lebih..alahai susah payah aku nk naik kan berat .. tak pe ... usaha2 pas raya nih balun kaw2...

Norulhuda Sarbangi said...

bulan puasa ni ramai yang sakit mulut + ulser...tak pe dugaan berpuasa tu ^^

LiErOSe~QiEmi said...

asada: tulaa..ye la kot kan.. saje jee tak bagi makan byk..sob..sob.. sedeh..

fida: kak, saye kena gak..sipi2 penutup tu menembak dagu uhhuhu..sebbaik rase angin je, klu tak merah muka ai yg cumel ni eh!! hihihi

LiErOSe~QiEmi said...

whoopz: wonderpet..wonderpet kami dah dah datang..hahahaah.. bukan seriyes dah ni, 3 riyes dah..

intan: tulaa.. nak minum air pun tak leh.. nak letak ubat pun tak leh.. sabo jela kan..dugaannn..hai mambang tanah mambang air.. eh... tu cite p ramlee hihi

LiErOSe~QiEmi said...

eima: manje, jgn aa kecik ati.. cian ati ko, dah la badan dah kecit. ko nak kecitkan lak dia..hihihih.. okeh, aku tau pas raye ni ko kuar n3.. "yey berat aku dah naek".. bole?? hahaah

norulhuda: huhuhu..tu la pasal.. sebbaek hubby selsema je..klu tak haru laa kami ank beranak

mrs_zura said...

salam kenal puan bunga...xtau la plak kalu minum A&W leh pecah2 mulut...bahaya gak tuh..

LiErOSe~QiEmi said...

mrs_zura: takdela camtu zura. cuma sbb kan pose, tekak kering, bibir kering.. so bila dpt minuman yang kuat bergasnye, terus tak keruan la mulut saye..hihihi..kang kena saman lak saya dgn A&W klu orang igt air dia leh sebabkan sakit mulut ni.. uhhuhu