Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, September 7, 2010

Mamak aku datangggg

Ok ari ni nak buke pose kat kedai mamak seksyen 18... Layanan dia lagi ok dari kopitiam haahahah...

Owh, akan belanja x-pengasuh Qimie.. sebabnye.. ok esok aku cite sebab kena snap dulu gambar.. semalam tak larat kemas rumah & mop 1 rumah(kecuali dapur).. So terus flat bateri aku ... daaa

Selamat berbuke sumer..

5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah dah tertarik ngan mamak ye bunga? heheheh...adik manis..mau makan apa (versi mamak)

eima said...

ye ke mamak cakap cam tu hawa ??

tak penah hayat aku mkn kat kedai mamak die amik order cam tuh ...
aku rasa ko mkn kat kedai bangla tuh ...kompom.....

LiErOSe~QiEmi said...

weh betul aa manje..aku pun tak penah dengar dia cakap adik manis.. david teo pernah la cakap camtu ahahahah... hawe gi kedai bangla ek?? hihihi

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah....pernah sekali...tu yang melekat sampai skunk ayat tu..

LiErOSe~QiEmi said...

hahaha..padan laaa..hihihihi