Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, September 7, 2010

Pemberian dari hati

Tajuk tak hengat..

Ok semalam dapat kek free.. Ni bos akak ni dapat, tapi dia tanak..dia kasik kat PA dia, PA dia sombong, tanak.. Pastu dia petik nama aku, bos dia terus cakap "ok2.. bagi kat bunga.. cakap kat dia pemberian ikhlas dari hati" (kurang lebih laa ayat dia..lupe sudah). Mr. KK, mementang ai mintak duit raye dengan u, u kasik ai kek yer.. amik ati.. Ok2 dimaapkan!
Ok ni kek dia.. Rase cam sambut beday je hihihi.. Comel ya amat!
Rase dia?? Ermnn..ermnn.. muak laa banyak coklat sangat kot.. Aku tak suka coklat manis2.. aku suka yang pahit2.. So, kek tu akan dibawak balik ke kampung tuk anak2 buah aku licinkan..

6 comments:

Yutaka Mushimura said...

hohoho...

nampak sedap.

LiErOSe~QiEmi said...

yutaka.. dapat perisa ape smlm???

eima said...

besh gile opis ko ...mcm² dpt...

Nur Hawa Mohd Zin said...

bunga!!!! awe sangat suke kek..wah untung nya dpt kek...

Fida Ghazi said...

Tuh KK dapat lagi banyak hamper tuh.. tah mane dia nak tala kang tu.. jangan bagi kat ai lagi.. tak larat dah.. ehwahhh!!

LiErOSe~QiEmi said...

eima: hahhaah..wei bos jela dpt.. kami2 tak de pun, harap ihsan bos jee

hawa: suke ke kek??? klu rumah dekat bunga bagi separuh kek tu pada awe

fida: kak, suh kk bagi ai.. ai tak kisah